Re: Sims 4 landelijk leven download niet

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

★★★ Newbie

Er staat: niet beschikbaar 

Bericht 21 van 24 (139 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

Community Manager (retired)
@PowerBrittie93,

Kun je op het hoofdscherm van de Playstation naar De Sims 4 gaan en kijken of je via daar naar de store kunt of jouw lijst met add-ons kunt bekijken? We krijgen berichten dat je hem via daar wel kunt downloaden/installeren als hij niet direct via de store zelf beschikbaar lijkt te zijn.

Dit is hoe de speler die het vond het in het Engels bij ons gerapporteerd heeft.

"An update: on PS4 mine had appeared to download and still not be available in game (and not be available in the store as it was already purchased), but when I specifically scrolled down under the game on my home screen (on the left under "overview", "trending", etc.) to "Playstation Store" there, that first list of add-ons (after clicking "your add-ons") had a download arrow for Cottage Living and when clicked it properly downloaded this time."

Hopelijk helpt dit!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 22 van 24 (135 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

★★★ Newbie

Na heel wat zoeken.. heb ik het spel gedownload vanaf mijn telefoon!! En toen ik downloaden deed toen deed mijn tv scherm ook bliep!!! Ik denk dat het gelukt is! Super erg bedankt! Groetjes 

Bericht 23 van 24 (133 Weergaven)

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

Community Manager (retired)
@PowerBrittie93,

Ik ben erg blij te horen dat deze workaround gewerkt heeft! Veel plezier met Landelijk leven!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 24 van 24 (125 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help