Re: Sims 4 landelijk leven download niet

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

★★★ Novice

Het is gelukt. Hij is nu bezig met downloaden!

Bericht 11 van 24 (230 Weergaven)

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

Community Manager (retired)
@Felieslovely,

Dat is goed nieuws! Veel plezier alvast!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 12 van 24 (224 Weergaven)

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

★★★ Newbie

Hoi ik heb het zelfde probleem maar dan download hij niet op mijn ps4.. is het spel nog niet uit? Kan ik hem daarna wel downloaden en spelen? Ik zou ook graag honden en katten spelen op mijn ps4 maar die staat er niet tussen! Iemand verstand van? Groetjes

Bericht 13 van 24 (188 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

Community Manager (retired)
Hey @PowerBrittie93,

Als je hem gekocht hebt op hetzelfde account waar je onder speelt maar niet direct via de Playstation kunt downloaden kun je dan zien of je hem wel op afstand kunt starten?

Ga naar de website van Playstation hier onder en scroll naar beneden tot je 'PlayStation-games op afstand downloaden' vindt en volg die stappen om te zien of hij zo wel download.

https://www.playstation.com/nl-nl/support/games/find-download-games-ps-store/

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 14 van 24 (186 Weergaven)

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

★★★ Newbie

Hallo, ben ik dan niet alles kwijt als ik de game opnieuw download? 

groetjes

Bericht 15 van 24 (186 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

Community Manager (retired)
Hey @PowerBrittie93,

Je zal het spel niet opnieuw hoeven te downloaden, alleen de uitbreiding die je nog niet hebt kunnen downloaden. Het probleem is dat de uitbreiding landelijk leven niet download na het aanschaffen, correct of is er iets anders aan de hand?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 16 van 24 (184 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

★★★ Newbie

Hij zegt dat ik de Sims 4 moet downloaden. En het spel landelijk leven kan ik ook niet terug vinden in de add-ons! Ik denk dat ik mijn 40 euro kwijt ben Frown 

Bericht 17 van 24 (182 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

Community Manager (retired)
Hey @PowerBrittie93,

Speel je onder dezelfde PSN (Playstation account) waar je ook Landelijk leven onder gedownload hebt of deel je De Sims 4 en/of Landelijk Leven met iemand toevallig?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 18 van 24 (172 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

★★★ Newbie

Het account is alleen van mij en hij is gekoppeld aan mijn ps4. Op de Sims 4 op mijn ps4 staat de pack wel maar daar staat downloaden om te gebruiken. Ik kan alleen de pack niet vinden als ik via de computer kijk dus anders zou ik hem via daar kunnen downloaden misschien. Maar daar vind ik hem ook niet. Is er misschien nog een andere manier? Kan ik het spel wel spelen op ps4? Want dat balkje is nog rood waarbij staat ps4 nodig en alle updates.. (dat bakje is dus rood) groetjes 

Bericht 19 van 24 (170 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 landelijk leven download niet

Community Manager (retired)
Hey @PowerBrittie93,

Ik weet niet zo goed wat je bedoelt met de balkjes maar hij is zeker te spelen op de Playstation 4. Kun je eens voor mij kijken of je hem op afstand kunt downloaden via de Playstation app?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 20 van 24 (164 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help