Re: Sims 4 honden en katten te weinig ruimte

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 honden en katten te weinig ruimte

[ Bewerkt ]
★★★★★ Newbie

Goedemorgen,
Ik heb zojuist de sims 4 honden en katten geinstalleerd en sindsdien krijg ik een foutmelding. Hij geeft aan dat ik te weinig ruimte heb om de sims 4 soepel te laten verlopen. Voorheen had ik dit nooit. Mijn lokale schijf heeft meer dan genoeg ruimte. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb een dx.diag bestand in de bijlagen toegevoegd. 

Bericht 1 van 2 (568 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 honden en katten te weinig ruimte

EA SPORTS FC Team

Goedemiddag @nadechee,

 

Bedankt voor het direct versturen van jouw DxDiag, het heeft enorm veel geholpen met dit te onderzoeken!

 

Zo ver ik kan zien zijn er twee dingen die eruit springen:

 

1. Je hebt Windows 7 32 bit. Om Honden en Katten te kunnen spelen heb je een 64 bit systeem nodig (bijvoorbeeld Windows 7 64 bit)

2. In de DxDiag staat dat je 8GB aan RAM hebt maar er is maar 2GB daarvan beschikbaar. Ik weet niet waarom er zo weinig beschikbaar is, maar dit hoort in ieder geval meer dan 4GB te zijn (wat nodig is voor Honden en Katten).

 

Het beste dat je kunt doen is contact opnemen met de fabrikant van de PC om te zien of het mogelijk is om te upgraden naar 64 bit en navragen waarom er zo weinig RAM beschikbaar is. 

 

Ik hoop dat dit iets heeft geholpen Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (626 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 honden en katten te weinig ruimte

EA SPORTS FC Team

Goedemiddag @nadechee,

 

Bedankt voor het direct versturen van jouw DxDiag, het heeft enorm veel geholpen met dit te onderzoeken!

 

Zo ver ik kan zien zijn er twee dingen die eruit springen:

 

1. Je hebt Windows 7 32 bit. Om Honden en Katten te kunnen spelen heb je een 64 bit systeem nodig (bijvoorbeeld Windows 7 64 bit)

2. In de DxDiag staat dat je 8GB aan RAM hebt maar er is maar 2GB daarvan beschikbaar. Ik weet niet waarom er zo weinig beschikbaar is, maar dit hoort in ieder geval meer dan 4GB te zijn (wat nodig is voor Honden en Katten).

 

Het beste dat je kunt doen is contact opnemen met de fabrikant van de PC om te zien of het mogelijk is om te upgraden naar 64 bit en navragen waarom er zo weinig RAM beschikbaar is. 

 

Ik hoop dat dit iets heeft geholpen Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 2 (627 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help