Sims 4: hele verdieping in huis ineens zwart

door Tessat16
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4: hele verdieping in huis ineens zwart

★★★ Newbie

Hi!

 

Ik was zonder problemen al een tijdje aan het spelen met een huishouden toen één van de sims naar boven ging en die verdieping ineens helemaal zwart werd. De begane grond en de tweede verdieping werken nog gewoon normaal, maar als ik op de eerste verdieping sta is de hele kavel ineens raar donker/zwart. Als ik nu naar de wereld terug ga staat er ook ineens een zwart vierkantje over het huis van dit huishouden. Ik gebruik ook wat CC content en ik heb het spel en mijn computer al een aantal keer herstart, maar ik ben niet zo technisch aangelegd en heb verder nog niet wat durven proberen. 

 

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Thanks!

Bericht 1 van 2 (497 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4: hele verdieping in huis ineens zwart

★★★★★ Expert
Start dan met het ontdoen van alle aangepaste inhoud ("modificaties") die je in het spel had geïnstalleerd, @Tessat16. Aansluitend de basisstappen opvolgen en controleren dat De Sims 4 is bijgewerkt.
1 De Origin cliënt en alle spellen van Origin dienen helemaal afgesloten worden.
2 Map van De Sims 4 hernoemen, die zich in je "Documenten\Electronic Arts\" bevind.
3 De cache van de Origin cliënt leegmaken. Lees hierover dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
4 Repareer De Sims 4 via je spelbibliotheek van de Origin cliënt, rechtsklik erop en dan "Repareren" kiezen.
5 Nadat je hebt gecontroleerd, dat De Sims 4 ook bijgewerkt is, dan De Sims 4 schoon starten en met een nieuw gemaakte Sim of huishouden testen of je problemen zijn verdwenen.


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (483 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help