Sims 4 doet het niet meer

door wgh6j364j9v2
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Sims 4 doet het niet meer

★★★ Newbie

hoi, mijn sims crasht meerdere keren terwijl ik het spel pas net heb, vervolgens als ik het spel open is gwn alles weg wat ik heb gemaakt en gedownload. alles is gewoon alsof ik het spel nog nooit gespeeld heb. nou vind ik de klantenservice van ea heel slechtt want kan geen contact gegevens vinden. weet iemand hoe dit komt dat mn sims crasht en alles verwijdert?

Bericht 11 van 12 (170 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 doet het niet meer

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert


Hallo @mikkivanwijk1,

Mocht je soms aangepaste inhoud (ook wel "modificaties" genoemd) gebruiken, begin met deze allemaal te verwijderen.
Dit zijn vaak de boosdoeners dat De Sims 4 niet meer wil starten en/of vreemde dingen gebeuren tijdens het spelen van De Sims 4.
Bevat je spelvoortgang deze, dan kan deze bij de installatie van een update en/of uitbreiding ook verwijderd worden, omdat deze dan niet meer geschikt is voor de huidige spelversie.

Heb je de basisstappen al gedaan? Zie daarvoor mijn eerste gegeven reactie.

Waarop wil je De Sims 4 gaan spelen?

Heb je gecontroleerd dat je platform voldoet aan de systeemeisen van De Sims 4?

Als je bepaalde software hebt draaien, dan kunnen die ervoor zorgen dat je spelvoortgang verdwijnen, verhinderen dat de Origin cliënt als De Sims 4 wel juist kunnen werken.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.


Bericht 12 van 12 (141 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help