Sims 4 doet het niet meer

door franca1998
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 doet het niet meer

★★ Novice

Al een tijdje (weekje of 2-3) doet mijn Sims 4 het niet meer. De game start wel op en ik kan een sims maken, maar zodra ik een opgeslagen game wil laden of 'gewoon' op de play button druk, blijft hij hangen op het laad scherm. Hij scherm hangt niet vast en er komt geen error, maar hij blijft maar laden. 
Ik heb een MacBook met Catalina (nieuwste versie) en van Origin ook de nieuwste versie.

Hebben andere dit probleem ook?

Bericht 1 van 4 (389 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 doet het niet meer

★★ Novice

Het is al gelukt met het 'repareren' via Origin. Maar alsnog dankjewel voor de reactie!

In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (380 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 doet het niet meer

★★★★★ Expert
Heb je wel dan de basisstappen gedaan, @franca1998? Test met een nieuwe of standaard Sim / huishouden.

Mocht je gebruik maken van De Sims 4 Sneeuwpret uitbreiding, zijn er meerdere mensen die last hebben van diverse problemen die vervolgens daarna opgedoken.
Er zou een bepaalde niet speelbaar karakter (een "NPC" genaamd) verschijnen die het laden van opgeslagen spelvoortgang langer laat duren, niet meer mogelijk maakt. Groote van deze opgeslagen bestanden is flink gestegen. Daardoor kan De Sims 4 vastlopen en/of zichzelf afsluiten.


https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Als-je-merkt-dat-je-spel-bevriest-na-een-paar-minuten...

Wachten tot er een oplossing hiervoor komt.


Groetjes.
Bericht 2 van 4 (385 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 doet het niet meer

★★ Novice

Het is al gelukt met het 'repareren' via Origin. Maar alsnog dankjewel voor de reactie!

Bericht 3 van 4 (381 Weergaven)

Re: Sims 4 doet het niet meer

★★★★★ Expert
Spel repareren via de Origin cliënt, valt onder de basisstappen, @franca1998.
Bericht 4 van 4 (354 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help