Re: Sims 4 doet het niet meer

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Sims 4 doet het niet meer

★★ Novice
@EA_Neil Hoihoi, ik heb een MacBook Pro retina’s 13ich uit 2021. Ja ik heb laptop modus al aan gezet maar daardoor loopt die nog sneller vast dan eerst. En ik heb ook al alles op stand laag gehad
Bericht 11 van 14 (169 Weergaven)

Re: Sims 4 doet het niet meer

Community Manager (retired)

@jasmijn1109 ,

 

Bedankt voor het delen. Kun je zien of er een verschil is als je zowel 'verticale synchronisatie' aangevinkt hebt staan en onder weergavetype in venster selecteert? 

 

- EA_Neil

 

Options full screen sims 4.png

Neil.png
Bericht 12 van 14 (163 Weergaven)

Re: Sims 4 doet het niet meer

[ Bewerkt ]
Champion

@jasmijn1109 heeft jouw MacBook pro 8 gb of 16 gb ram geheugen? Het komt vaker voor dat de 13" met 8 gb geheugen vaker vast loopt dan die met 16 gb. Zeker als je meerdere uitbreidingspakketten hebt. Je zal zelf een beetje moeten uitzoeken wat de beste instellingen zijn. Het enige goede advies op dit moment is niet langer een uurtje spelen en tussentijds een keer of vier je spel opslaan.

Ik zal nog eens bij Bluebellflora, een van de hero's op het platform die ook een eigen site heeft, navragen of zij nog suggesties heeft.

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 13 van 14 (394 Weergaven)

Re: Sims 4 doet het niet meer

★★ Novice
@EA_Neil Dankjewell! Dit werk ja, ik ben al verder dan ik ooit ben geweest op deze laptop,
Bericht 14 van 14 (136 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help