Re: Sims 4 crash

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 crash

★★ Novice

Kan iemand hier crash bestanden uitlezen? 

Heb alle mogelijke stappen gevolgd... Mods en cc eruit, spel repareren, nieuwe sims map maken.

Verder heb ik origin in game uitgeschakeld offline modus gespeeld mijn videokaart is up to date.

Mij pc heeft 8 gb ramgeheugen en heb de videokaart gforce 770 dus dat zou voldoende moeten zijn.

 

Bericht 1 van 9 (2.001 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 crash

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @wendiee_94,

 

De crash bestanden bevatten voor mij helaas niet zo heel veel informatie. Zou je misschien wat meer kunnen over het probleem dat je hebt?

 

De 8GB RAM en de 770 zijn inderdaad voldoende om De Sims 4 te kunnen draaien, maar zou je ook een complete DxDiag willen plaatsen?

Jason.png
Bericht 2 van 9 (1.985 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 crash

★★ Novice

Dankjewel voor je reactie!

Het probleem is dat zodra ik in live modus speel hij vrijwel direct uitvalt. In bouwmodus of galerij kavels plaatsen heb ik geen problemen.

Ik dacht zelf dat het misschien door een mod of cc zou komen dus heb ik dat mapje er uit gehaald en een nieuwe spel geopend precies hetzelfde probleem. Dat heb ik een aantal keer geprobeerd zonder succes. Ik heb toen mijn game gerepareerd en alle standaard stappen gevolgd. Drivers gecheckt origin op nieuwe geinstallerrd nieuw sims 4 mapje aangemaakt.

Helaas allemaal zonder resultaat. Hierbij de dxdiag.

Bericht 3 van 9 (1.981 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 crash

EA SPORTS FC Team

Graag gedaan, we zijn hier om te helpen Standard smile

 

Welke Sims 4 map heb je precies hernoemd, heb je deze stappen uitgevoerd?

 

-  Open "Mijn computer", "Deze PC" of "Computer"

-  Ga naar Documenten > Electronic Arts

 

Hernoem jouw De Sims 4 folder naar "De Sims 4 Backup" en repareer het spel. Dit zorgt ervoor dat alle instellingen worden gereset, mods worden verwijderd en savegames worden verplaatst. 

 

Start hierna De Sims 4 opnieuw op en controleer of je hetzelfde probleem hebt.

Jason.png
Bericht 4 van 9 (1.960 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 crash

★★ Novice

Ik had de sims 4 map veranderd in sims 4 oud. Ik ga het even precies proberen zoals jij het benoemd. dankjewel!

Bericht 5 van 9 (1.955 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 crash

EA SPORTS FC Team

Hey @wendiee_94,

 

Is het ondertussen gelukt?

Jason.png
Bericht 6 van 9 (1.947 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 crash

★★ Novice
Het leek van wel. 2 dagen kunnen spelen en nou begint het gewoon weer opnieuw ..
Bericht 7 van 9 (1.939 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Sims 4 crash

EA SPORTS FC Team

Heb je in die twee dagen iets nieuws gedaan zoals jouw savegame teruggezet of mods geïnstalleerd? 

Jason.png
Bericht 8 van 9 (1.931 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 crash

★★ Novice
Nope was een nieuwe game begonnen. Ik heb me instelling iets lager gezet en draai hem nou op 32 bit het lijkt voor nu even te werken. Maar, officieel zou die op hogere instelling en 64 bit ook gewoon moeten draaien lijkt me.
Bericht 9 van 9 (1.927 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help