Sims 4 building places

door usersly2226
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 building places

★★★ Apprentice

Ok so I build a entire city in a 64x64 spot but you can't make it work as city so I decided to furfill all the requirements for every public lot .. but generic doesn't let other sims visit , so what would be the best one to use to attract the most sims for long time?? 

 

My SIMSAMESTREET should be filled with people .. 

Bericht 1 van 12 (617 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 building places

EA SPORTS FC Team

Hey hey @usersly2226,

 

Ander topic ander antwoord Wink

 

Aangezien je op Xbox speelt gaat het waarschijnlijk niet opgelost worden door mods, dus moeten we jouw kavel aanpassen naar wat anders dan 'generic'. Probeer het eens met park en kijk wat er dan gebeurt Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 12 (603 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 building places

★★★ Apprentice
Klopt vroeg me alleen af welke andere public lot type het meeste bezocht word , want deze kan alle lots worden , alle dingen die nodig zijn heeft die hehe maar wil het et wel druk hebben want het is heel groot en als je er maar een paar sims hebt zie je ze bijna niet 😁
Bericht 3 van 12 (601 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 building places

EA SPORTS FC Team

Het is een kwestie van proberen en kijken welke het meeste volk aantrekt Standard smile

 

Ik moet zeggen, het kavel ziet er waanzinnig goed uit! Met pijn en moeite kan ik net een rechthoekig huis bouwen met een raam en een kelder.

Jason.png
Bericht 4 van 12 (592 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 building places

★★★ Apprentice

Heb vele mooie builds met veel likes op Xbox via sims4 groepen op Xbox live wou dat je ze kon delen met andere spelers ik ben er wel achter dat parken weinig bezocht worden als ik naar enig park ga in het spel is het dood komt geen kip terwijl een nachtclub of sportschool te druk is .. maar kan helaas nergens heen zonder dat grimm reaper 6 keer per kwartier moet komen 

Bericht 5 van 12 (590 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 building places

EA SPORTS FC Team

Hoezo komt de grimm reaper zo vaak langs dan?

Jason.png
Bericht 6 van 12 (587 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 building places

★★★ Apprentice
Alle npc sims krijgen death by sunlight zelfs in gebouwen want een dak houdt de zon niet tegen
Bericht 7 van 12 (585 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 building places

EA SPORTS FC Team

Heb je al jouw NPC's omgezet in vampieren, of is er wat anders gebeurt?

 

Al gekeken of je via het cheatmenu dit probleem op kunt lossen?

 

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/gameplay-controls-in-the-sims-4-console/

Jason.png
Bericht 8 van 12 (583 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 building places

★★★ Apprentice
Xbox heeft geen cheat menu , en bijna alle sims zijn vampieren dus binnenkort heb ik helemaal geen sims meer over , maar een dak zou de zon moeten tegenhouden .. ik ben blij dat mijn eigen sims sun résistance hebben
Bericht 9 van 12 (579 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 building places

EA SPORTS FC Team

Jawel, Xbox heeft een cheatmenu zoals je in het artikel kunt lezen. 

Jason.png
Bericht 10 van 12 (575 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help