Sims 4 bug roem celebrity

door MiniMiniSatan
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 bug roem celebrity

★ Novice

Hallo, 

 

Ik heb deze bug nu al een tijdje, het doel van mijn sims is om zo beroemd mogelijk te worden. Haar doel nu is om een 2-ster celebrity te worden. Helaas werkt dit niet. ik raak niet 1 millimeter verder dan 1 ster. Ik heb ondertussen al alles geprobeerd, sociale media updaten, foto's posten, e-mails beantwoorden etc. weet hoe dit komt en hoe het verholpen kan worden? 

Bericht 1 van 3 (215 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 bug roem celebrity

[ Bewerkt ]
Champion

@MiniMiniSatan Dank je voor het aanpassen van je vraag naar het Nederlands. 👍

  

Als je de celebrity uitdaging doet kan je op meerdere manieren beroemd worden. Een ervan is het roempunt dat je hebt gekregen na de eerste ster zo goed mogelijk te gebruiken. Ik heb gemerkt dat schilderijen verkopen goed helpt om het niveau te verhogen. Ook boeken schrijven wil zeker helpen. Vaak is een combinatie van die activiteiten nodig. Als je de acteercarrière kiest en vaak optreedt, gaat het beroemdheidsniveau ook omhoog. Zoek vooral naar de opties in contact met andere Sims waar in het groen 'Roem' achter staat. Als je eenmaal niveau 2 of 3 hebt bereikt zoek dan vooral veel contact met andere beroemdheden. (zeker als je de roempunten slim benut, levert de omgang met andere beroemde Sims ook weer voordeel en roem op)

 

Als het niet gelijk lukt, bedenk dan dat het soms lang kan duren voordat je Sim een 'Echte Celebrity' wordt.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (212 Weergaven)

Re: Sims 4 bug roem celebrity

★ Novice
@Trismagistos persoonlijk heb ik na de ontvangst van de eerste ster deze ingezet in 'inzicht'. Schilderijen heb ik nog niet geprobeerd, boeken schrijven heb ik wel al geprobeerd. Op dit moment is ze een actrice. als ze piano of gitaar oefent dan staat er ook in het groen +roem, maar ik krijg geen vooruitgang in sterren. Ik ben al dagen bezig om meer sterren te verkrijgen maar het werkt echt niet. Ik heb zelf geprobeerd om reparatie tips door te geven, hier stond ook +roem bij maar ook niets.

Ik hoop dat je nog een andere tip hebt want ik ben al eventjes aan het proberen. Misschien weet je ook wat het beste beroep is voor bekend te worden? Alvast bedankt voor de tips!
Bericht 3 van 3 (203 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help