Sims 4 November update: Werelden laden niet meer...

door Saschatjee
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 November update: Werelden laden niet meer...

★ Novice

Hallo,

 

Sinds de vorige update van November zijn alle crashes opgelost.

 

Ik ben alleen letterlijk alles kwijt (Huishoudens + Huizen gebouwd)

Nu heb ik mij erbij neergelegd en wil ik alles opnieuw beginnen alleen zodra ik een nieuwe sim heb gecreëerd kan ik dus geen wereld selecteren gewoon alles is weg... ik krijg dan wit beeld.

2 weken geleden heb ik al heel mijn sims opnieuw verwijderd en geïnstalleerd + gerepareerd en dat was een hoop werk aangezien origin niks meer deed.

 

Heeft iemand hier ook last van sinds ze alles hebben 'opgelost' ik kan nu niks meer... 

Bericht 1 van 5 (346 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 November update: Werelden laden niet meer...

Champion
@Saschatjee Maak je gebruik van aangepaste inhoud zoals cc of modificaties? Want er zijn er een paar die dit soort problemen kunnen veroorzaken. Als je die gebruikt dan zal je deze eerst moeten updaten. Als je die niet gebruikt is er iets anders aan de hand en dan zal ik het eens navragen bij een paar Hero's en andere helpers.
Hoe meer informatie je hier kan delen hoe beter we je kunnen helpen.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (342 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 November update: Werelden laden niet meer...

★ Novice

Ik maak inderdaad gebruik van cc en mods maar ik had die al uitgeschakeld om te kijken of dat hielp maar dat werkt ook niet, hoe moet ik ze updaten? door gewoon te verwijderen?

Bericht 3 van 5 (339 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 November update: Werelden laden niet meer...

Champion
@Saschatjee Updates van modificaties zal je moeten ophalen bij de makers ervan. Ga daarvoor naar de websites waar je ze hebt gedownload en kijk of ze nieuwere versies hebben. Test daarna altijd even of je spel het nog doet zoals het 'hoort'.

Soms raken cc en modificaties uit de mode en soms heeft de maker geen zin meer om ze up to date te houden. In dat geval zal je ook moeten beslissen om ze uit je spel te verwijderen.
Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 5 (336 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 November update: Werelden laden niet meer...

★★★★★ Expert
Dan gebruik je vast aangepaste inhoud, @Saschatjee. Je dient deze hebben ontdaan van De Sims 4 voordat je een spelupdate en/of uitbreiding gaat installeren. Reservekopie maken van je spelvoortgang, kan ook een goed idee zijn.
Meestal worden dit soort problemen opgelost door de basisstappen te gaan doen.
Het is algemeen bekend dat aangepaste inhoud ("modificaties"), problemen zullen geven bij het starten van De Sims 4 en tijdens het spelen van De Sims 4.
Vanwege de aangepaste inhoud ook mee worden opgeslagen en restanten achterlaten in je spelvoortgang, zijn deze verwijderd, omdat de aangepaste inhoud niet meer geschikt is voor de huidige spelversie.
Gebruik van aangepaste inhoud is op eigen risico, je dient zelf te zorgen dat deze is bijgewerkt, als je dit nog wilt gebruiken. Stuk voor stuk alleen terugplaatsen en dan steeds weer testen om te kijken, wie de boosdoeners zijn.
Voor sommige heb je een bepaalde spelversie nodig, aanvullende inhoud. Of werken juist niet samen met een bepaalde spelversie, bepaalde aanvullende inhoud, of zelfs anderen.
Bij problemen tijdens het gebruik, dien je contact op te nemen met diens maker.
Lees de bijgevoegde documenten, staan hier de problemen of beperking in vermeld, als wat je kan doen mocht de betreffende toch niet werken?

Dus, zorg ervoor dat De Sims 4 is ontdaan van dit soort zaken en De Sims 4 repareren via de Origin cliënt.
Tevens kan je eerst nog de map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen, als de cache van de Origin cliënt leegmaken. Bekijk hiervoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
De Sims 4 schoon starten en doe dit via de Origin cliënt.
Test met een nieuwe Sim / huishouden of de problemen zijn opgelost.


Groetjes.
Bericht 5 van 5 (325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help