Sims 4 Landelijk leven - code werkt niet?

door LaraIneke
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 Landelijk leven - code werkt niet?

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Thanks!

Bericht 1 van 6 (325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 Landelijk leven - code werkt niet?

Champion

@LaraIneke Je zult toch nog even moeten wachten. Je kunt het uitbreidingspakket pas downloaden na 19.00 uur vanavond. Dan kan iedereen tegelijk aan de slag met het spel. 

Voor straks heel veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (321 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 Landelijk leven - code werkt niet?

Champion

@LaraIneke Je zult toch nog even moeten wachten. Je kunt het uitbreidingspakket pas downloaden na 19.00 uur vanavond. Dan kan iedereen tegelijk aan de slag met het spel. 

Voor straks heel veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (322 Weergaven)

Re: Sims 4 Landelijk leven - code werkt niet?

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @LaraIneke ,

 

@Trismagistos heeft het helemaal aan het juiste einde! Als de uitbreiding eenmaal uit is zul je mogelijk Origin even opnieuw moeten opstarten maar je zult erna aan de slag kunnen!

 

Veel speelplezier alvast!

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 6 (311 Weergaven)

Re: Sims 4 Landelijk leven - code werkt niet?

★★ Novice
@Trismagistos Topper! Heel erg bedankt!
Bericht 4 van 6 (307 Weergaven)

Re: Sims 4 Landelijk leven - code werkt niet?

Champion

Graag gedaan! @LaraIneke 

Als je alsnog iets tegenkomt waarvan je denkt dat het niet in orde is, laat het dan even weten. Dan kunnen we kijken wat we eraan kunnen doen. 😎

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 6 (299 Weergaven)

Re: Sims 4 Landelijk leven - code werkt niet?

★★★ Newbie

Oooh dit had ik dus ook! Ook niet bewust van het feit dat het pas na 19:00 kon.. hahaha nog maar even wachten dan. Veel plezier! 

Bericht 6 van 6 (286 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help