Re: Sims 4 Landelijk leven bonus content mist

door KanonnenBob
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 Landelijk leven bonus content mist

★★★ Novice

Hoi, 

Misschien ben ik nu te laat maar ik heb de gratis content nog altijd niet, ben een Xbox speler en heb het spel via de Xbox store gekocht toen ik de Sims open had staan en via daar naar de Xbox store verwezen.

Ik heb landelijk leven de dag nadat het uitkwam gekocht. Had gelezen via een tweet dat de Sims er mee bezig was, maar nog niks gezien.

Als ik te laat ben snap ik dat wel maar zou graag nog de gratis content willen hebben.

 

Met vriendelijke groet

Bericht 1 van 12 (449 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 Landelijk leven bonus content mist

★★★ Novice

Update: ik heb de Sims en alle DLC pakken er af gehaald en opnieuw geïnstalleerd en nu staat het erop! Iedereen super bedankt voor alle hulp! Bedankt voor alle tips! 

 

Groetjes!

In thread bekijken

Bericht 10 van 12 (360 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 Landelijk leven bonus content mist

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @KanonnenBob 

 

Jammer dat je nog niets hebt gezien of gehoord.

Omdat je al wat later bent, denk ik dat je het beste even contact kunt opnemen met iemand van de klantondersteuning. 

 

Er is tegenwoordig ook weer een Nederlandstalige versie van de Helpdesk: https://help.ea.com/nl/contact-us/ 

 

Als het goed is zie je daar bovenin de pagina rechts een icoon van een hoofd met een koptelefoon. Ook dat is een optie die je zou kunnen gebruiken om in de chat te komen.

 

Anders heb je nog een directe chat in het Engels via Facebook EA Help | Facebook en/of Twitter EA Help (@EAHelp) / Twitter

 

Andere spelers werden ook heel vlot geholpen met die chatopties. Hopelijk heb je hier wat aan.

 

Veel succes.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 12 (445 Weergaven)

Re: Sims 4 Landelijk leven bonus content mist

★★★★★ Expert
Dan zal je moeten controleren daarbij de extra inhoud wordt geleverd en anders contact gaan opnemen met de ondersteuning van je spelconsole, @KanonnenBob.


Probeer ook het spel eens opnieuw te staten, het spel te repareren en bijwerken, je spelconsole opnieuw starten en bijwerken.
Extra inhoud via het spel kopen schijnt nog wel eens problemen geven.
Controleer dat je met de juiste accounts ben aangemeld.

Groetjes.
Bericht 3 van 12 (448 Weergaven)

Re: Sims 4 Landelijk leven bonus content mist

Community Manager (retired)
Hey @KanonnenBob,

Hiervoor zou ik inderdaad even kijken of je via de helpdesk verder geholpen kunt worden. De actie is ondertussen helaas wel afgelopen dus ik hoop dat het niet te laat is.

Speel je daarbij op hetzelfde Xbox account waar je ook de uitbreiding onder ge pre-ordert hebt of deel je de uitbreiding ook toevallig met een ander account?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 12 (435 Weergaven)

Re: Sims 4 Landelijk leven bonus content mist

★★★ Novice

Dank jullie wel allemaal voor het reageren! Ik heb gekeken tussen mijn add ons bij de Sims en daar staat GNOME on the go digital content tussen. Heb alle DLC packs er af gehaald en ben het opnieuw aan het installeren kijken of dat helpt en anders zal ik contact opnemen. 

Nogmaals bedankt allemaal!! 

 

Bericht 5 van 12 (427 Weergaven)

Re: Sims 4 Landelijk leven bonus content mist

Champion

Hey @KanonnenBob,

 

Als je de Avontuurkabouter (Gnome on the go) wel hebt kunnen vinden dan zal je de rest van de bonussen ook moeten hebben. Die zou je moeten kunnen vinden door het spel te openen en te zoeken in bouwen. 

  • De Lichtboom kan je dan vinden in bouwen onder bomen.
  • De Pittoreske pedaaltrapper onder vervoer in buiten en
  • De Avontuurkabouter onder beelden in decoraties.

Als je probeert te filteren op Landelijk Leven zal je ze niet kunnen vinden.

 

Veel succes en veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 12 (411 Weergaven)

Re: Sims 4 Landelijk leven bonus content mist

Community Manager
Hey @KanonnenBob,

Dankjewel dat je hiervoor op het forum plaatst!

Als het goed is, is het inderdaad het geval dat je de extra bonus content tussen de add-ons ziet staan op je console. Normaal gesproken moet je dat zonder problemen kunnen installeren, maar soms kan het inderdaad zo zijn een herinstallatie van het spel+DLCs nodig is.

Is het gelukt nu en heb je de extra content? Standard smile

- EA_Leeuw
EA_LeeuwAHQ
Bericht 7 van 12 (399 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Landelijk leven bonus content mist

★★★ Novice

Hoi,

 

Helaas is dat niet het geval geweest, misschien dat ik het spel er helemaal af moet halen. Had namelijk alleen de dlc's eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd. 

Heb ook al via een chat gesproken en helaas konden zij vanuit hun niks doen, zou Xbox support eens moeten proberen (moet ik nog doen). 

 

Groetjes 

Bericht 8 van 12 (386 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Landelijk leven bonus content mist

Community Manager
@KanonnenBob ah oké, dat is wel jammer dan inderdaad dat het nog niet gelukt is! Frown
Misschien zou je nog eventueel kunnen kijken of dat het ergens tussen de missende add-ons staat: https://support.xbox.com/nl-NL/help/games-apps/my-games-apps/view-downloadable-content

Hopelijk helpt dit.
Mocht dit niet helpen, is het inderdaad aan te raden om misschien even contact op te nemen met Microsoft Xbox support via: https://support.xbox.com/nl-NL

Succes!

- EA_Leeuw
EA_LeeuwAHQ
Bericht 9 van 12 (373 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Landelijk leven bonus content mist

★★★ Novice

Update: ik heb de Sims en alle DLC pakken er af gehaald en opnieuw geïnstalleerd en nu staat het erop! Iedereen super bedankt voor alle hulp! Bedankt voor alle tips! 

 

Groetjes!

Bericht 10 van 12 (361 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help