Re: Sims 4: Ik kan niet downloaden zonder 16+?!

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4: Ik kan niet downloaden zonder 16+?!

★★★ Newbie

Hoi!

Ik heb een probleem met mijn Sims 4.

Ik kan namelijk niet (zoals alle andere dat wel kunnen) huizen etc. downloaden.

Normaal kan je gewoon dingetjes downloaden in je galerij, maar ik heb geen community knop.

Veel mensen zeggen dat het om de leeftijd gaat, omdat ik geen 16+ account heb op origin.

Dat kan best kloppen, want ik heb volgensmij de verkeerde datum ingevuld, maar ik dacht

altijd dat dat niet zoveel uit zou maken. Nu zeggen ook veel mensen dat je je datum niet meer

kan veranderen... Wat moet ik nu doen?!

Bericht 1 van 2 (325 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4: Ik kan niet downloaden zonder 16+?!

EA SPORTS FC Team

Hoi @SuzanneMathijsse,

 

Het klopt inderdaad dat je 16 jaar of ouder moet zijn om gebruik te kunnen maken van de online functies in Origin en in spellen. Wanneer je de leeftijd verkeerd hebt ingevoerd, kan je contact opnemen met onze Helpdesk en het probleem daar aankaarten. 

 

Als je kunt bewijzen dat je 16 jaar of ouder bent, kunnen ze mogelijk iets voor je betekenen. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (372 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4: Ik kan niet downloaden zonder 16+?!

EA SPORTS FC Team

Hoi @SuzanneMathijsse,

 

Het klopt inderdaad dat je 16 jaar of ouder moet zijn om gebruik te kunnen maken van de online functies in Origin en in spellen. Wanneer je de leeftijd verkeerd hebt ingevoerd, kan je contact opnemen met onze Helpdesk en het probleem daar aankaarten. 

 

Als je kunt bewijzen dat je 16 jaar of ouder bent, kunnen ze mogelijk iets voor je betekenen. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (373 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help