Sims 4 Honden en katten-"Toepassing is geblokkeerd voor toegang tot grafische...

door NathalieM1
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 Honden en katten-"Toepassing is geblokkeerd voor toegang tot grafische...

★★ Novice
 
... hardware"
Ik heb sinds kort Sims 4 Honden en Katten, maar ik heb er helaas nog niet mee kunnen spelen. Telkens als ik een hond wil aanmaken, loopt het spel vast. Ik krijg dan een melding dat de toepassing is geblokkeerd voor toegang tot grafische hardware.

Kan iemand me helpen?
Bericht 1 van 7 (881 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 Honden en katten-"Toepassing is geblokkeerd voor toegang tot gra

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

De grafische chip op jouw laptop heeft maar 114MB RAM, dit hoort minimaal 128MB te zijn. Aangezien je een grafische chip hebt, heeft jouw processor wat meer te verduren. Jouw processor zit ook onder minimale systeemvereisten aangezien je minimaal een 2.0 GHz Intel Core 2 Duo nodig hebt en je een 1.6GHz celeron processor hebt. 

 

Zoals het er nu naar uit ziet kan je De Sims 4 niet met de Honden en Katten uitbreiding spelen op deze laptop. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 6 van 7 (942 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 Honden en katten-"Toepassing is geblokkeerd voor toegang tot gra

EA SPORTS FC Team

Hoi @NathalieM1,

 

Het kan zo maar zijn dat jouw computer de ingebouwde grafische kaart op jouw moederboard gebruikt in plaats van de 'echte' grafische kaart. Je kunt controleren of er nog een grafische kaart in jouw computer zit en deze instellen door deze handleiding te volgen:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/INFO-How-to-s-bekende-problemen-amp-FAQ/m-p/6366527#o...

 

Je kunt ook een DxDiag doorsturen zodat wij dit verder kunnen onderzoeken.

 

https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Jason.png
Bericht 2 van 7 (844 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Honden en katten-"Toepassing is geblokkeerd voor toegang tot gra

★★ Novice

@EA_Jason, moet ik het bestand hier uploaden of kan dit ook via een privébericht?

Bericht 3 van 7 (833 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Honden en katten-"Toepassing is geblokkeerd voor toegang tot gra

EA SPORTS FC Team

Volgens mij is dit niet mogelijk via een PM, de informatie in een DxDiag geeft alleen de specificaties van jouw PC weer. Ik kan na het lezen van de DxDiag direct de DxDiag uit jouw bericht verwijderen als je wilt?

Jason.png
Bericht 4 van 7 (821 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Honden en katten-"Toepassing is geblokkeerd voor toegang tot gra

[ Bewerkt ]
★★ Novice

@EA_Jason Ja, verwijder het maar als je het hebt gelezen.

Bericht 5 van 7 (817 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Honden en katten-"Toepassing is geblokkeerd voor toegang tot gra

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

De grafische chip op jouw laptop heeft maar 114MB RAM, dit hoort minimaal 128MB te zijn. Aangezien je een grafische chip hebt, heeft jouw processor wat meer te verduren. Jouw processor zit ook onder minimale systeemvereisten aangezien je minimaal een 2.0 GHz Intel Core 2 Duo nodig hebt en je een 1.6GHz celeron processor hebt. 

 

Zoals het er nu naar uit ziet kan je De Sims 4 niet met de Honden en Katten uitbreiding spelen op deze laptop. 

Jason.png
Bericht 6 van 7 (943 Weergaven)

Re: Sims 4 Honden en katten-"Toepassing is geblokkeerd voor toegang tot gra

★★ Novice

Oh wat jammer. Dankjewel voor de hulp!

Bericht 7 van 7 (801 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help