Sims 4 Honden en Katten wil niet downloaden

door meoldenburg
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

Sims 4 Honden en Katten wil niet downloaden

★ Novice

Ik heb zojuist de sims 4 honden en katten gekocht. Nu probeer ik 'm te downloaden en telkens zegt hij 'voorbereiden' en daarna moet ik telkens opnieuw op downloaden klikken. Alsof hij crasht en opnieuw moet beginnen? Ik heb origin en mn computer al opnieuw opgestart. Hij doet t nog steeds niet

Bericht 1 van 4 (654 Weergaven)

Re: Sims 4 Honden en Katten wil niet downloaden

Zou je eens kunnen proberen om de Origin Cache te legen? Hier kun je lezen hoe je dat doet: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/INFO-How-to-s-bekende-problemen-amp-FAQ/td-p/6366527#...


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 2 van 4 (627 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Honden en Katten wil niet downloaden

★★★ Newbie

Mijn zus heeft net hetzelfde probleem, ze heeft het spel 3 maanden geleden gepre-orderd, nu het er uiteindelijk is kan ze het niet downloaden.

Ik heb zelf ook al alles geprobeerd en niets helpt, we hebben the sims 4 al eens verwijdert, origin verwijdert van laptop, cache gegevens verwijdert, Op andere computers het geprobeerd,

Heb ook al een bericht gestuurd naar Origin zelf, ookal heb ik naar het EA een bericht gestuurd, maandag ga ik eens proberen bellen, ik begin stilaan te denken dat we er zelf niets aan kunnen veranderen :/ ik hoop dat iemand hier een oplossing voor vind!

Bericht 3 van 4 (608 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Honden en Katten wil niet downloaden

Heb je misschien beveiligingssoftware draaien die de verbinding verbreekt? Je zou ook eens kunnen proberen om Origin te openen als Administrator (door er met de rechtermuis knop op te drukken voor het starten en te kiezen voor openen als Administator.)


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 4 van 4 (601 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help