Sims 4 - Dubbel afgeschreven

door b0kk3n
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 - Dubbel afgeschreven

★★★ Newbie

Ik heb maandag een uitbreiding gekocht voor Sims 4 (Stedelijk Leven), maar er leek iets mis te gaan met de betaling. Na ongeveer een uur heb ik het nogmaals geprobeerd, omdat ik dacht dat hij het niet deed. Namelijk ook geen mail in mijn inbox of iets dergelijks.

 

Nu blijkt het dat de eerste keer wel goed was gegaan en heb ik twee keer voor dezelfde uitbreiding betaald. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Bericht 1 van 4 (519 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 - Dubbel afgeschreven

★★★★★ Expert
Hallo @b0kk3n,

Verwerking van een betaling kan tot 36 uren duren. Meestal met en na de feestdagen nog wat langer. Omdat meer mensen online aankopen zijn aan het doen, zeker met de huidige situatie die wereldwijd plaatsvind, kan dit nog wat langer zijn dan normaal. Hieraan is weinig te doen en je zal het gewoon moeten afwachten.

Normaal zou het zijn, als je het product in jouw bezit hebt, dan kan je deze niet nog eens kopen. Mocht je toch van mening zijn dat je dubbel hebt betaald, dan dien je contact opnemen met de helpdesk, om te zien wat zij hieraan kunnen doen.

Dat zal je via de Engelstalige chat doen: https://help.ea.com/nl-nl/contact-us/new/
Alle gegevens invullen, jouw regio op "United States" instellen en start aansluitend de chat in het Engels.


Zou je nog kunnen laten weten hoe het hiermee is afgelopen?

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (503 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 - Dubbel afgeschreven

★★★ Newbie

Hi!

 

ik heb een uitbreidingspakket gekocht voor sims 4 (dogs & cats) en de betaling is twee keer afgeschreven. Nu heb ik de helpchat geprobeerd maar deze is niet bereikbaar. Niemand is bereikbaar, dus wat nu?

 

hoor het graag. 

teamunicorn

Bericht 3 van 4 (442 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 - Dubbel afgeschreven

★★★★★ Expert
De Engelstalige chat is zo te bereiken: https://help.ea.com/en/contact-us/new/ @Teamunicorn101.
Tevens dient jouw regio op "United States" zijn ingesteld.
Daarna alle gegevens invullen en de chat in het Engels beginnen.

De openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.


Gebruik een computer met webbrowser.
Nog eens proberen, op een later tijdstip, als het niet mocht lukken.


Groetjes.
Bericht 4 van 4 (420 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help