Re: Sims 4 Appartement stinkt...

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 Appartement stinkt...

★★★ Novice

Hoii, ik ben dus aan het spelen in een appartement alleen het stinkt daar. Ik ben de hele tijd aan het zoeken waar dat vandaan komt, maar kan het niet vinden. Mijn sim wordt er nu ook beduusd van. Weet iemand hoe dit werkt? 

Bericht 1 van 8 (1.886 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Appartement stinkt...

Champion
@Kim40215 Ik speel er zelf niet maar ik zal eens informeren waar dat vandaan komt. Ik kom er nog op terug.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 8 (1.873 Weergaven)

Re: Sims 4 Appartement stinkt...

★★★★★ Expert
Vuile afwas, etensrestanten, rondslingerende vuile was, ongedierte, afval, Sims die lang geleden een douche hebben genomen, dieren, lekkende wasbak, gestorven Sims / dieren / planten, kunnen allemaal een oorzaak zijn, @Kim40215.
Als je het appartement huurt, kan je soms de huisbaas niet bellen, om er achter te komen en het laten maken? Of schoonmaakdienst laten komen?
Misschien toch maar gaan verhuizen?...

Groetjes.
Bericht 3 van 8 (1.849 Weergaven)

Re: Sims 4 Appartement stinkt...

★★★ Novice
@RealSimmor0 bedankt voor je reactie! Volgens mij hoort die stank bij het appartement zelf. Er gebeuren namelijk allemaal rare dingen, zoals een muizenplaag, lekkende dingen en nog meer. Alleen die dingen kan ik oplossen. Die stank niet. Vlgm is het de geur die de ratten achterlaten. Ik kan de huisbaas alleen bellen als er bijv. een rattenplaag is of iets stuk is. Ben al wel verhuisd, maar ben toch best wel benieuwd waar dat vandaan komt en wat je er aan kunt doen. 😅
Bericht 4 van 8 (1.840 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Appartement stinkt...

Champion

@Kim40215 Ik heb nog eens wat navraag gedaan en rondgekeken maar het probleem dat je meldde had ook te maken kunnen hebben met het gedrag van je buren! In sommige appartementen wonen nu eenmaal Sims die het niet zo nauw hoeven te nemen met hygiëne! Als je buren slonzen zijn dan komt de lucht uit het appartement van je buren ook bij jou naar binnen. 

Gelukkig zijn je Sims inmiddels verhuisd! Maar de buren zijn vaker de overlastgevers in de appartementen. 

 

Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn dat er kapotte vuilcontainers op of naast het terrein staan. Als je volgende keer zoiets tegenkomt, dan is het ook wel handig als we weten om welk appartement het gaat. Er blijkt namelijk wel eens wat mis te kunnen gaan (bugs 🦠 ) in sommige appartementen. 

 

Voor nu veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 8 (1.820 Weergaven)

Re: Sims 4 Appartement stinkt...

★★★ Novice
@Trismagistos Oke bedankt! ☺️
Bericht 6 van 8 (1.816 Weergaven)

Re: Sims 4 Appartement stinkt...

★★★★★ Expert
Heb je zo wat meer duidelijkheid, @Kim40215?

Inderdaad kunnen ook andere bewoners het veroorzaken.
Bij De Sims 2: Appartementsleven was het dat de buren vaak lawaai maakten, dan kon je jouw Sim op de muren laten slaan, om dit laten ophouden.
Ook komt het regelmatig voor, dat de prullenbak bij de hoofdingang weer eens is omgegooid.

Groetjes.
Bericht 7 van 8 (1.764 Weergaven)

Re: Sims 4 Appartement stinkt...

★★★ Novice

Ja, bedankt! 

Bericht 8 van 8 (1.757 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help