Sd kaart

door mirjamboer
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sd kaart

★★★★ Novice
Spoiler
Sd kaart

Hoi ik heb een vraagje, ik speel de Sims 4 op mijn Mac book pro en mijn opslagruimte zit bijna vol. Gelukkig heb ik ook een SD kaart en daarom vroeg ik mij af kan ik mijn Sims 4 ook op mijn SD kaart zetten?

Groetjes Mirjam

 

Bericht 1 van 7 (462 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sd kaart

Champion
@mirjamboer Nee, dat zal niet gaan. De Sims moeten wel op een harde schijf worden gezet. In de Cloud zal ook niet lukken.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 7 (453 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sd kaart

★★★★★ Expert
Waarschijnlijk zal dit niet je probleem oplossen, @mirjamboer.
Om De Sims 4 te kunnen draaien, dient je platform te voldoen aan de gestelde systeemeisen: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
De uitbreidingen hebben weer hun eigen systeemeisen, waaraan je platform dient te voldoen, om deze te kunnen gebruiken.

Mogelijk zal je meer ruimte op je harde schijf vrij moeten maken.
Cache en tijdelijke bestanden locaties leegmaken.
Software die je weinig of niet meer gebruikt verwijderen of verplaatsen.
Grote bestanden en mappen waarin grote aantallen gegevens terechtkomen, verwijderen of verplaatsen.
De eigen bestanden veilig wegzetten.

Kijk of je een nieuwe harde schijf erbij kan plaatsen, of de huidige vervangt door eentje met voldoende opslagcapaciteit.
Tevens kan je ook een externe harde schijf gebruiken voor bovenstaande. Deze zijn langzamer en dienen altijd aangesloten zijn om toegang te hebben tot de opgeslagen gegevens daarop.


Groetjes.
Bericht 3 van 7 (451 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sd kaart

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

oke heel erg bedankt voor je antwoord wel jammer dat het niet kan.

 

zou ik dan bijvoorbeeld wel mijn sims 4 kunnen herinstaleren?

 

en zo ja, houd ik dan ook mijn huidige families die ik heb gemaakt?

 

Bericht 4 van 7 (448 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sd kaart

[ Bewerkt ]
Champion

@mirjamboerSla in ieder geval de inhoud van de map: \Electronic Arts\De Sims 4 op op een externe harde schijf (of op in de cloud) Zorg ervoor dat Origin De Sims niet installeert op de schijf waar je ook de backup hebt gemaakt. Zodra je de Sims 4 ge-herinstalleerd hebt kan je de inhoud van de backup map overzetten( en dus ook jouw opgeslagen spel inhoud - families en kavels enz. - naar de nieuwe locatie waar jouw mac book pro spelmappen van De Sims 4 heeft geplaatst.
Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 7 (435 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sd kaart

★★★★ Novice
@Trismagistos Oké heel erg bedankt ik ga het morgen meteen even proberen👍🏻
Bericht 6 van 7 (431 Weergaven)

Re: Sd kaart

Champion
@mirjamboer Graag gedaan! Laat maar weten als je ergens tegenaan loopt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 7 (429 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help