Re: Röntgen apparaat

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Röntgen apparaat

★★★ Novice

Hallo

Er staat een super groot röntgen apparaat, in de hal van mijn ziekenhuis.
Echt 2 verdiepingen hoog.
Hoe krijg ik deze weg ??

Bouwen kan niet als ik aan het werk ben
En het ziekenhuis is niet te vinden in de werelden..

Dank u
Sul sul

Bericht 1 van 4 (348 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Röntgen apparaat

★★★ Novice

Hallo Standard smile

Door deze code te gebruiken : bb.enablefreebuild , kon ik in het ziekenhuis bouwen, en de vergrootte machine verwijderen.
Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (323 Weergaven)

Alle reacties
Highlighted

Re: Röntgen apparaat

[ Bewerkt ]
Champion

@LadyBoss85dat röntgenapparaat is een onderdeel waarmee de Sim die een artsencarrière volgt in het uitbreidingspakket 'Aan het Werk' activiteiten kan ondernemen om te promoveren. Je kan dat dus niet weghalen. Bovendien is het ziekenhuis van de Sims 4 een zogeheten rabbit hole. Het bestaat namelijk niet in de zichtbare en speelbare werelden.

Je zal er mee moeten leren leven/spelen.

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (336 Weergaven)

Re: Röntgen apparaat

★★★ Novice

Hallo Standard smile

Door deze code te gebruiken : bb.enablefreebuild , kon ik in het ziekenhuis bouwen, en de vergrootte machine verwijderen.
Groetjes.

Bericht 3 van 4 (324 Weergaven)

Re: Röntgen apparaat

Champion

@LadyBoss85 Als je die cheatcode gebruikt en als je apparaten weghaalt, loop je wel het risico dat je de dokters carrière niet kunt afmaken. Je Sims die dokter willen worden hebben het röntgenapparaat namelijk nodig in een aantal van de opdrachten. Maar als je tevreden bent met de uitkomst moet je het vooral doen natuurlijk.  

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (319 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help