Re: Refund werkt niet. Kan niet in contact komen met EA.

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Refund werkt niet. Kan niet in contact komen met EA.

★★★ Newbie

Beste,

 

Ik heb een refund gevraagd voor het spel. Ik kreeg een email met een bericht dat de terugbetaling geannuleerd was en dat ik weer contact moest opnemen. Als ik nu contact wil opnemen kan ik alleen maar dit forum kiezen, er is geen andere optie beschikbaar.

 

Mijn vraag is: Hoe kom ik in contact met EA? Ik kan het nergens selecteren, heb emails gestuurd naar verschillende adressen, worden niet beantwoord. Ik kan niet opnieuw een refund aanvragen.

 

"De betaling is mislukt. Dit kan zijn veroorzaakt door een verlopen beladingsmethode of onjuiste gegevens."

 

Kind Regards,

 

Me.

 

Bericht 1 van 2 (491 Weergaven)
0 Kudos

Re: Refund werkt niet. Kan niet in contact komen met EA.

★★★★★ Expert
Er is dus iets misgegaan met de betaling van jouw bestelling, @Mitoenes.
Zoals de foutmelding al aangeeft kan deze verlopen zijn of onjuiste gegevens hebben.

Controleer de gegevens nog eens goed, een kleine fout in jouw adres kan al genoeg zijn om de bestelling te laten mislukken. Blijf dit aanhouden, dan zal je contact opnemen met het bedrijf achter de gebruikte betalingsmethode. Probeer het eens met een andere betalingsmethode.

Heb je al contact opgenomen met de helpdesk?
Dit gaat via de Engelstalige chat. De Nederlandstalige helpdesk werd gesloten, vanwege de nare situatie die wereldwijd bezig is.
Ga naar https://help.ea.com/nl-nl/contact-us/new/ toe.
Alle gegevens invullen.
Regio op "United States" instellen.
Dan de chat in het Engels beginnen.


Zou je nog kunnen laten weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes
Bericht 2 van 2 (479 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help