Re: geen product code ontvangen

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Re: geen product code ontvangen

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

ik heb wel een bestelnummer ontvangen, maar geen product code. ook staat er niets in de mijn gamebibliotheek.

Hoe kom ik aan product code als ik al heb betaald met creditcard?

 

EDIT door EA_Jason: Persoonlijke informatie verwijderd. 

Bericht 1 van 3 (311 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: geen product code ontvangen

EA SPORTS FC Team

Hey @1h08,

 

Dit topic gaat over De Sims 3 en de extra bundels hiervoor. Ik heb jouw topic losgemaakt van het algemene topic en verplaatst naar het De Sims 4 forum. 

 

Wanneer je een spel koop via Origin, dan verschijnt het spel in jouw Gamebibliotheek in Origin. Vanuit daar kan je De Sims 4 downloaden en installeren.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (308 Weergaven)

Alle reacties

Re: geen product code ontvangen

EA SPORTS FC Team

Hey @1h08,

 

Dit topic gaat over De Sims 3 en de extra bundels hiervoor. Ik heb jouw topic losgemaakt van het algemene topic en verplaatst naar het De Sims 4 forum. 

 

Wanneer je een spel koop via Origin, dan verschijnt het spel in jouw Gamebibliotheek in Origin. Vanuit daar kan je De Sims 4 downloaden en installeren.

Jason.png
Bericht 2 van 3 (309 Weergaven)

Re: geen product code ontvangen

★★★★★ Expert
Als je het product hebt gekocht, dan wordt deze automatisch gekoppeld aan jouw Origin / EA account, @1h08. Je ontvangt dan geen productcode. Je dient wel met de juiste Origin / EA account zijn aangemeld, voordat je de aankoop gaat doen!

Het verwerken van de aankoop kan tot 36 uren duren. Omdat meerdere mensen hun aankopen online zullen doen, kan het misschien wel wat langer duren dan je gewend bent en zal je rustig moeten afwachten.

Voor het kopen van producten via Origin, dien je te beschikken over een volledige Origin / EA account, aangezien kinderaccounts geen toegang hebben tot online functies.

Het basisspel is benodigd, om de aanvullende inhoud te kunnen gebruiken., want de aanvullende inhoud zal dan verschijnen onder diens basisspel in je spelbibliotheek.

Als er soms producten ontbreken in je spelbibliotheek van de Origin cliënt, dan:
De Origin cliënt opnieuw starten;
Controleer je of de computer wel is verbonden met het internet. Gebruik een bekabelde internetverbinding;
Controleer of de Origin cliënt niet soms gehinderd wordt tot de internettoegang. Met name sommige beveiligingssoftware kunnen een ongewilde veroorzaker zijn hierbij;
Controleer je of je wel bent aangemeld met de juiste Origin / EA account;
Controleer je of alle filters in je spelbibliotheek zijn gewist.
Verder kan je ook de cache van de Origin cliënt eens leegmaken.Lees daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Kan je de aankoop ook vinden bij je Bestelgeschiedenis?: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index

Voor het downloaden, installeren, bijwerken, kopen en spelen, heb je de Origin cliënt nodig. Download laatste versie vanaf hier: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download Natuurlijk zal je deze ook aansluitend gaan installeren.

Als je het product had gekocht bij een andere winkel, dan kan je een productcode in een DVD doosje meekrijgen, of de productcode per ontvangen. Anders zal het e-mail bericht instructies bevatten hoe je aan de productcode kan komen. Nagaan dat het gaat om een productcode voor het volledige spel en niet om een actiecode of zo iets.
Je zal de de bijgevoegde productcode nog registeren / verzilveren. Lees daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/origin/origin/origin-code-redemption-faq
Mocht er een melding verschijnen over een ongeldige productcode, controleer dan of deze juist hebt overgenomen. Heb je een e-mail bericht ontvangen met daarin de productcode, dan kan je de "Kopiëren" en "Plakken" functies beter gebruiken.


Groetjes.
Bericht 3 van 3 (298 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help