Re: Publieke lots problemen

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Publieke lots problemen

★★★ Apprentice
Ik heb dus een publieke bar , publieke zwembad , publieke art center en een public generic centre gebouwd in sims4 . Maar als ik het bezoek is er helemaal geen personeel aanwezig . Ik ben al 10x terug gegaan in build mode alle vinkjes zijn goed en ik zie ook nergens een optie om de publieke lot te kopen ? Zodat jou sim beheerder word van de publieke lot .. dus hoe krijg ik mensen daar aan het werk? Nu zijn het net spookgebouwen
Bericht 1 van 7 (730 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Publieke lots problemen

EA SPORTS FC Team

Hey @usersly2226,

 

Ik heb nog het een en ander gevonden qua informatie in het volgende topic:

 

https://forums.thesims.com/en_US/discussion/630817/why-is-there-no-mixologist-at-the-bar

 

Volgens andere spelers kan je alleen op bepaalde plekken gebruik maken van object die kunnen worden bezet door een mixologist, er zijn alleen self service objecten. Hiervoor heb je ook de Late Nacht uitbreiding nodig. Deze uitbreiding is op het moment niet beschikbaar op de console versie van De Sims 4. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 6 van 7 (787 Weergaven)

Alle reacties

Re: Publieke lots problemen

EA SPORTS FC Team

Hey @usersly2226,

 

 

Zorg ervoor dat jouw kavel het juiste type heeft. Na verloop van tijd in het spel krijgen deze gebouwen automatisch personeel, waar je verder niets voor hoeft te doen.

Jason.png
Bericht 2 van 7 (729 Weergaven)

Re: Publieke lots problemen

★★★ Apprentice
Okee ik zal afwachten tot nu toe is er alleen een mixoligist als ik hem huur en dan is die binnen 2min weer weg
Bericht 3 van 7 (717 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Publieke lots problemen

EA SPORTS FC Team
Soms kan het enkele dagen duren voordat er genoeg personeel is en als ik mij niet vergis, werkt het personeel in diensten.

Voor nu raad ik je aan om het nog even af te wachten Standard smile
Jason.png
Bericht 4 van 7 (715 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Publieke lots problemen

★★★ Apprentice
Ben nogsteeds aan het wachten maar nogsteeds geen barkeepers of mentors
Bericht 5 van 7 (691 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Publieke lots problemen

EA SPORTS FC Team

Hey @usersly2226,

 

Ik heb nog het een en ander gevonden qua informatie in het volgende topic:

 

https://forums.thesims.com/en_US/discussion/630817/why-is-there-no-mixologist-at-the-bar

 

Volgens andere spelers kan je alleen op bepaalde plekken gebruik maken van object die kunnen worden bezet door een mixologist, er zijn alleen self service objecten. Hiervoor heb je ook de Late Nacht uitbreiding nodig. Deze uitbreiding is op het moment niet beschikbaar op de console versie van De Sims 4. 

Jason.png
Bericht 6 van 7 (788 Weergaven)

Re: Publieke lots problemen

★★★ Apprentice
Ik heb pas geleden de dine out DLC gedownload en can huur ik 3serveerders 1 host an 2 koks maar na een tijdje als ik ze eindelijk goed getraind heb komen ze niet meer opdagen ?? Als ik ze dan zoek bestaan ze niet meer in de not in world sectie en aangezien je alleen maar not in world mensen kan huren blijft dit een groot probleem als je je restaurant opent is het maar afvragen of je mensen komen of niet ookal plaats ik ze in world nadat ik ze gehuurt heb komen ze gewoon niet opdagen geef ik ze promoties tot level 5 maximaal helpt ook niks... komt hier een oplossing voor ?
Bericht 7 van 7 (623 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help