Re: Ps4 mouse and keyboard Support!

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ps4 mouse and keyboard Support!

★★★ Newbie

Does someone know more about the keyboard and mouse support for The Sims 4 on ps4? Some people say It’s coming and Some people say It’s not. SimGuruLagacy confirmed it on twitter, but I want to know when we can use it. :D So does someone know more about this? ❤️

Bericht 1 van 4 (414 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ps4 mouse and keyboard Support!

EA SPORTS FC Team

Ik weet er helaas niet meer vanaf, het is afwachten totdat de Gurus meer informatie vrijgeven via Twitter Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (393 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ps4 mouse and keyboard Support!

EA SPORTS FC Team

Hey @jordyvloon,

 

Om eerlijk te zijn, ben ik hier niet van op de hoogte. Ik weet wel dat er wat third party hardware is zodat je keyboard en muis kunt gebruiken op de PS4 maar ik heb geen idee of dit werkt met De Sims 4. 

 

Heb je misschien een link naar de tweet van SimGuruLegacy zodat ik dit kan onderzoeken?

Jason.png
Bericht 2 van 4 (401 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ps4 mouse and keyboard Support!

★★★ Newbie

https://twitter.com/simgurulegacy/status/1045060588307529728?s=21 Dit is een van de tweets waarbij gezegd is dat er aan gewerkt word! :D

Bericht 3 van 4 (398 Weergaven)

Re: Ps4 mouse and keyboard Support!

EA SPORTS FC Team

Ik weet er helaas niet meer vanaf, het is afwachten totdat de Gurus meer informatie vrijgeven via Twitter Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 4 (394 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help