Productsleutel

door Player_gsniwhov
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Productsleutel

★★★ Newbie

Hallo,

Vroeger was Sims 4 geïnstalleerd op oude pc maar aangezien deze gecrashed is wens ik nu te installeren op nieuwe pc. Tuurlijk heb ik de productcode reeds ingegeven op oude pc en kan ik deze nu niet meer gebruiken voor de installatie op nieuwe pc... Iemand een idee wat hieraan gedaan kan worden?

Bericht 1 van 2 (392 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Productsleutel

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hallo @Player_gsniwhov,

 

De Sims 4 verdwijnt niet zomaar van jouw account en ik ben er zeker van dat we het spel weer terug kunnen vinden.

 

Wanneer je een code invoert in Origin, wordt het spel gekoppeld aan jouw account en om het spel terug te krijgen hoef je alleen maar in te loggen op dat account.

 

Zoals het er nu naar uit ziet ben je ingelogd met een ander EA account waar het spel niet op staat. Om het spel terug te vinden dien je in te loggen met het juiste account. Als het om een volwassen account gaat, probeer dan in te loggen met een ander e-mail adres. Bij minderjarige accounts dien je in te loggen met de gebruikersnaam (dus NIET het mail adres) via het Origin programma (dus NIET via de website).

 

Kan je hierna het spel nog niet terugvinden? Neem dan contact op met onze helpdesk en houdt de productcode bij de hand. 

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (439 Weergaven)

Alle reacties

Re: Productsleutel

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hallo @Player_gsniwhov,

 

De Sims 4 verdwijnt niet zomaar van jouw account en ik ben er zeker van dat we het spel weer terug kunnen vinden.

 

Wanneer je een code invoert in Origin, wordt het spel gekoppeld aan jouw account en om het spel terug te krijgen hoef je alleen maar in te loggen op dat account.

 

Zoals het er nu naar uit ziet ben je ingelogd met een ander EA account waar het spel niet op staat. Om het spel terug te vinden dien je in te loggen met het juiste account. Als het om een volwassen account gaat, probeer dan in te loggen met een ander e-mail adres. Bij minderjarige accounts dien je in te loggen met de gebruikersnaam (dus NIET het mail adres) via het Origin programma (dus NIET via de website).

 

Kan je hierna het spel nog niet terugvinden? Neem dan contact op met onze helpdesk en houdt de productcode bij de hand. 

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png
Bericht 2 van 2 (440 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help