Productcode ontbreekt bij uitbreidingspakket Sims 4

door Fnie1705
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Productcode ontbreekt bij uitbreidingspakket Sims 4

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hey

 

In juli 2019 heb ik een uitbreidingspakket gekocht voor De Sims 4, namelijk "Stedelijk Leven". Er is echter een probleem. In de DVD-hoes zat er namelijk geen productcode en ook was de handleiding verschillend van andere uitbreidingspakketten (waar wel een productcode aanwezig was.) Er was dus geen papier met een productcode op en in de handleiding staat hier ook niks over vermeld. Als ik de stappen van de handleiding volg, moet ik alsnog de ontbrekende productcode ingeven. Ik heb toen met de winkel gebeld waar ik het uitbreidingspakket heb gekocht, zij hebben mij vervolgens een productcode verschaft die zou moeten werken omdat het nummer van de DVD-disken overeenkwam. Maar deze werkte ook niet. Want wanneer ik deze code ingeef is die ongeldig.

Derhalve kan ik het spel niet downloaden en dat is natuurlijk zonde van het geld.

 

Kan dit probleem opgelost worden? Alles is nog intact en ik heb nog steeds het aankoopsbewijs.

 

Mvg

Bericht 1 van 2 (305 Weergaven)
0 Kudos

Re: Productcode ontbreekt bij uitbreidingspakket Sims 4

★★★★★ Expert
Als er geen productcode zat bij de aankoop had je meteen aan de bel moeten trekken bij de winkel waar deze uitbreiding was gekocht, @Fnie1705. Je had ook al opgemerkt dat nog meer er niet klopte.
Indien de later verkregen productcode alsnog niet werkt, dien je opnieuw contact op te nemen met de winkel.
Beter is het om niet te lang blijven wachten met dit soort zaken.

De productcodes zijn slechts eenmalig te verzilveren / registreren. Nadat is gedaan blijven deze gekoppeld aan het EA / Origin account waarmee dat is gedaan.
Tweedehands gekochte spellen werken, omdat de productcode al kan zijn gebruikt. Dan zal je terug moeten gaan en je geld terugvragen.
Dit geld ook voor gekregen spellen.


Heb je deze uitbreiding wel kunnen spelen / installeren toe, dan is het mogelijk dat de bijhorende productcode al id verzilverd / geregistreerd met jouw EA / Origin account. Je zou de uitbreiding gewoon via de Origin cliënt kunnen downloaden en installeren.


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (274 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help