Re: Helaas niet gelukt

door alexi25394
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Product code is al ingeleverd.

★★★★★ Newbie

Product code is al ingeleverd.

 

Ik kan Sims 4 niet meer gebruiken, omdat ik een product code moet inleveren die blijkbaar al is ingeleverd.

Als ik op de applicatie Sims 4 klik, staat er dat ik eerst een product code moet invullen. Ik heb Sims 4 op CD en daar staat de code ook in. Zodra ik de code invul staat er dat het op mijn e-mail staat en dat het ook Sims 4 is, maar als ik op bevestigen klik, staat er dat de product code al is ingeleverd. Ik heb al lang last van dit probleem en wil graag dat dit zo snel mogelijk wordt opgelust.

Bericht 1 van 6 (725 Weergaven)
0 Kudos

Re: Product code is al ingeleverd.

★★★★★ Expert
Waar had je dan De Sims 4 gekocht, @04asmarin364?

Indien je het spel had gekocht van iemand anders (tweedehands) of gekregen, dan zal de productcode al gebruikt zijn.
Productcodes die al verzilverd / geregistreerd zijn kun niet nog eens worden verzilverd / geregistreerd. Deze blijven gekoppeld aan de EA / Origin account waarmee ze toen zijn verzilverd / geregistreerd.
Ga terug naar de winkel waar deze gekocht is en probeer je geld terug te vragen.

Voor producten gekocht via de Origin hoeven geen productcodes worden verzilverd / geregistreerd, ze worden automatisch toegevoegd aan je EA / Origin account.
Voor producten gekocht in een erkende winkel zal een productcode in het DVD-doosje zitten.


Mogelijk ben je met de verkeerde EA / Origin account aangemeld. Controleer dit, gebruik bij voorkeur en indien mogelijk je volledige e-mail adres, die je met de "Kopiëren" en "Plakken" functies overneemt.

Weet je, dat je De Sims 4 kan downloaden en installeren via de Origin cliënt? De installatieschijven zijn dan niet nodig.


Zou je nog kunnen laten weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 6 (700 Weergaven)

Helaas niet gelukt

[ Bewerkt ]
★★★★★ Newbie

Bij het kopiëren en plakken van mijn volle e-mail is het helaas nog niet gelukt. Er staat wel dat het mijn game is.

In de afbeeldingen zie je wat er gebeurd: eerst voer ik mijn code in, dan staat er dat het inderdaad mijn spel is en vervolgens staat er dat de product code al is ingeleverd. 

 

Bedankt voor het helpen.

 

EDIT door EA_Jason: Screenshots met persoonlijke info verwijderd. 

Bericht 3 van 6 (689 Weergaven)
0 Kudos

Re: Helaas niet gelukt

Champion
@04asmarin364 Heb je ooit op een ander email-adres een Origin account gehad? Als dat zo is, is de vraag of je nog gebruik kunt maken van dat email account? Het ligt voor de hand dat je dan via dat email account opnieuw probeert om de code in te wisselen.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (622 Weergaven)
0 Kudos

Re: Helaas niet gelukt

★★★★★ Expert
Gebruikte productcodes zijn niet nog eens te verzilveren / registreren en heb je waarschijnlijk die eerder op een andere Origin / EA account dan verzilverd / geregistreerd, @04asmarin364.

Om dit na te gaan, kan je het beste telefonisch contact opnemen met de helpdesk, bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 12:00 tot 21:00, op deze telefoonnummers:
Voor Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
Voor België: 02 808 4590 (lokaal tarief)
Een terugbelverzoek indienen kan via: https://help.ea.com/nl/contact-us/


Laat je nog weten hoe het hiermee is afgelopen?

Groetjes.
Bericht 5 van 6 (594 Weergaven)
0 Kudos

Re: Helaas niet gelukt

★★★ Newbie

Hallo, ik probeer jullie te bereiken via het lokaal nummer in België, maar deze is niet meer in gebruik?

Bericht 6 van 6 (453 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help