Re: Problemen sims 4, switchen naar 64 GB optie niet zichtbaar

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Problemen sims 4, switchen naar 64 GB optie niet zichtbaar

★★★ Newbie

Hi,

 

Ik heb problemen met het opstarten van mijn Sims 4 Digital Deluxe.

Ik heb de allernieuwste iMac gekocht en dus maak ik mij geen zorgen over de specs.

Nu start hij continue in de oude 32-bit versie en heb ik alles al geprobeerd; opnieuw geïnstalleerd (Legacy versie niet mee downloaden)

& proberen te switchen met rechtermuis knop om het spel te starten in 64-bit..

helaas is deze optie niet zichtbaar bij mij dus ik zou nu echt niet meer weten wat ik moet doen. 

 

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want met de nieuwste iMac zitten en niet kunnen spelen is voor mij echt heel frustrerend..

 

Groetjes

Bericht 1 van 6 (372 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Problemen sims 4, switchen naar 64 GB optie niet zichtbaar

★★★★★ Expert
Verwijder alle aangepaste inhoud, de cache van de Origin cliënt leegmaken en De Sims 4 via de Origin cliënt repareren, @Puppyparadise20. Dan controleren of De Sims 4 ook is bijgewerkt (dat zou versie 1.70.84.1220 moeten zijn).
Je dient De Sims 4 ook via de Origin cliënt te starten, niet als elk ander spel van de Origin cliënt. Zo wordt de meest geschikte versie van het spel gestart.

Zorg dat je bent verbonden met het internet en je bent aangemeld met de juiste Origin / EA account. De Origin cliënt mag niet gehinderd worden tot de internettoegang.
Gebruik bij voorkeur een bekabelde internetverbinding.
Overige en onnodig openstaande software volledig afsluiten, waaronder je beveiligingssoftware en software voor online opslag / reservekopieën te maken.
De Origin cliënt en Origin spellen dienen lokaal zijn geïnstalleerd. Opgeslagen spelvoortgang en instellingen van de Origin spellen dienen lokaal worden opgeslagen.
Waarschijnlijk dien je handmatig de instellingen voor de Origin cliënt en de Origin spellen te wijzigen, zodat deze toegang hebben tot jouw gebruikersmappen.

Als er een melding verschijnt dat je "De Sims 4 Legacy Editie" moet downloaden, betekent dat je platform niet voldoet aan de gevraagde systeemeisen van De Sims 4.
Met deze versie kan je nog wel De Sims 4 spelen, alleen met een aantal beperkingen. Geen ondersteuning voor aanvullende inhoud die vanaf 2020 is uitgebracht en geen toegang tot online functies.

Je zou via de speleigenschappen ook de versie kunnen wijzigen.

Heb je de laatste versie van de Origin cliënt geïnstalleerd?: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download
Verwijder eerst de bestaande versies van de Origin cliënt, waaronder de 'technische previews" (voorheen bekend als "bèta" versie en buiten de laatste versie hebben). Zie voor helemaal en handmatig verwijderen van de Origin cliënt: https://help.ea.com/nl-nl/help/origin/origin/manually-uninstalling-origin Indien nodig, ook het hulpprogramma gebruiken.
Download en installeer de laatste versie dan.

Zorg dat je platform voldoet aan de systeemeisen van De Sims 4, ondersteuning bied aan "Metal" en helemaal is bijgewerkt.

Nieuwe gebruikersaccount maken met Administrator rechten, je daarop aanmelden en probeer het zo nog eens.


De 32-bits versie betreft alleen Windows.

Systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel, normale (64-bits) versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, dient je platform ook te voldoen aan hun aparte systeemeisen, als beter aan de aanbevolen systeemeisen van het basisspel.


Groetjes.
Bericht 2 van 6 (365 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Problemen sims 4, switchen naar 64 GB optie niet zichtbaar

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Bedankt voor je snelle antwoord!!

Hoe check ik of ik de 32-bit versie of de 64-bit versie opstart? Want ik heb de resolutie het juiste gezet maar nu weet ik niet welke versie ik nou speel.. het is wel versie 1.70.84.1220, betekend dit dus dat het nu de 64-bit is?
Bericht 3 van 6 (358 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Problemen sims 4, switchen naar 64 GB optie niet zichtbaar

Champion

@Puppyparadise20 Kan je ook vertellen welk besturingssysteem je hebt op jouw nieuwste iMac? Het is bekend dat er wat aanloop problemen zijn met Big Sur. Maar we kunnen je pas echt goed helpen als je de specs van je iMac hier wilt melden en ook het besturingssysteem doorgeeft. Hoe meer informatie we hebben hoe beter. Dus processor gegevens, grafische kaart gegevens, hard disk, RAM geheugen etc. Zou je dan ook even willen kijken of je gebruik maakt van de Origin technische preview versie? 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (342 Weergaven)

Re: Problemen sims 4, switchen naar 64 GB optie niet zichtbaar

Community Manager (retired)

Hey @Puppyparadise20 ,

 

Is dit sinds gelukt? Anders zou ik inderdaad even kijken naar de suggestie van @Trismagistos zodat we kunnen zien wat voor Mac je gebruikt om het spel op te spelen.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 5 van 6 (309 Weergaven)

Re: Problemen sims 4, switchen naar 64 GB optie niet zichtbaar

★★★★★ Expert
Was het nog gelukt, @Puppyparadise2?

Als je De Sims 4 via de Origin cliënt start, dan wordt de meest geschikte versie van De Sims 4 bepaald door de Origin cliënt . Er zou geen verschil in zijn spelversie, alleen wordt "De Sims 4 Legacy Editie" niet (snel) bijgewerkt.

Als De Sims 4 is gestart, kan je dan kijken bij de speleigenschappen, welke versie er werd bepaald? Of is dat mogelijke pas erna? Kan je dat soms terugvinden in een lijst met geopende programma's?

Lukt het om de versie zelf te selecteren en de wijziging te behouden?

Controleer ook of je platform wel helemaal is bijgewerkt.

Zo kan je een beperkt overzicht van je platform vinden: https://support.apple.com/nl-nl/HT201260 Je kan er een schermafdruk van maken, verberg wel je serienummer en bewaard deze als een *.jpg bestand, die je weer bij je reactie toegevoegd als een bijlage.

Groetjes.
Bericht 6 van 6 (252 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help