Re: Problemen betalingsmethode aanpassen

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Problemen betalingsmethode aanpassen

★ Novice

Ik zou graag mijn rekeningnummer willen aanpassen en het gaat niet vanwege dat ik geen Mastercard of Visa heb.

Heeft iemand tips hoe ik alsnog mijn rekeningnummer zou kunnen aanpassen? 

 

Alvast bedankt!  

Bericht 1 van 7 (282 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Problemen betalingsmethode aanpassen

Community Manager (retired)

Hey @SDV4eaIlMilo ,

 

Bedankt voor het berichtje. Liggende aan jouw regio kan het zijn dat niet elke methode toe te voegen valt aan jouw account. De keuzes die je hebt bij he toevoegen zijn de methodes die op het moment in jouw regio mogelijk zijn toe te voegen en je dus kunt laten onthouden op jouw account om vervolg betalingen sneller en makkelijker te maken. Dit betekent niet altijd dat je andere methodes niet kunt gebruiken bij het uitchecken van jouw producten maar betekent soms wel dat je opnieuw jouw gegevens in moet vullen als je afrekent.

 

Voor meer account gerichte aanpassing en/of vragen wil ik je vragen contact te zoeken met onze helpdesk via of de chat of social media zodat zij je verder kunnen helpen.

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

 

Dit is hoe je een chat start:

 

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 7 (276 Weergaven)

Alle reacties

Re: Problemen betalingsmethode aanpassen

Community Manager (retired)

Hey @SDV4eaIlMilo ,

 

Bedankt voor het berichtje. Liggende aan jouw regio kan het zijn dat niet elke methode toe te voegen valt aan jouw account. De keuzes die je hebt bij he toevoegen zijn de methodes die op het moment in jouw regio mogelijk zijn toe te voegen en je dus kunt laten onthouden op jouw account om vervolg betalingen sneller en makkelijker te maken. Dit betekent niet altijd dat je andere methodes niet kunt gebruiken bij het uitchecken van jouw producten maar betekent soms wel dat je opnieuw jouw gegevens in moet vullen als je afrekent.

 

Voor meer account gerichte aanpassing en/of vragen wil ik je vragen contact te zoeken met onze helpdesk via of de chat of social media zodat zij je verder kunnen helpen.

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

 

Dit is hoe je een chat start:

 

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 7 (277 Weergaven)

Re: Problemen betalingsmethode aanpassen

★★★★★ Expert
Onderwerp heeft weinig te maken met De Sims 4 zelf en zou dus beter hier thuishoren: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/origin-nl (Forumtak: Technische problemen met Origin)


De bankrekeningnummers worden beheerd door je bank en aan jouw toegekend bij het openen van een nieuwe. Je zal contact moeten gaan opnemen met je bank, als je soms problemen of vragen hebt daarover.

Tijdens het afrekenen van je aankoop via Origin worden de beschikbare en ondersteunde betalingsmethoden getoond, @SDV4eaIlMilo. Kan je hier ook (online) bankoverschrijving ("iDEAL" als voorbeeld) kiezen?
Je zou je een vaste betalingsmethode kunnen opgeven via: https://myaccount.ea.com/cp-ui/paymentandshipping/index

Groetjes.
Bericht 3 van 7 (269 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Problemen betalingsmethode aanpassen

★ Novice

Hallo @RealSimmor0 

 

Ik heb net eens gekeken bij betalingsmethoden en ik kan helaas enkel een Credit card en Paypal toevoegen en ik heb deze alle 2 niet.

 

Toch bedankt voor uw reactie en zal eens bij de technische dienst proberen.

 

Bedankt!

Bericht 4 van 7 (264 Weergaven)

Re: Problemen betalingsmethode aanpassen

Community Manager (retired)
@SDV4eaIlMilo,

Is dit alleen bij het toevoegen of ook bij het afrekenen van het product dat je wilt aanschaffen?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 7 (257 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Problemen betalingsmethode aanpassen

★ Novice

Hey @EA_Neil 

 

Alleen bij het toevoegen is dit zo, als ik iets wil afrekenen heb ik keuze in: creditcard, paypal, paysafecard, sofort en ea wallet.

 

Ikzelf gebruik dan altijd sofort omdat ik daar mijn echte bankkaart kan in registeren, maar door een fout is mijn kaart geblokkeerd waardoor ik deze niet meer kan gebruiken en dus geen uitbreidingen kan betalen. En daarom zou ik graag een andere manier willen proberen en dat gaat dus niet...

 

 

Bericht 6 van 7 (252 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Problemen betalingsmethode aanpassen

Community Manager (retired)
@SDV4eaIlMilo,

Sorry voor de latere reactie dankzij het paas-weekend. Sorry om te horen dat de kaart geblokkeerd is. Je zou kunnen kijken of je mogelijk een Paypal kunt gebruiken of de EA wallet een optie is mocht de rest niet mogelijk zijn.

Een ander alternatief zou kunnen zijn een code bij een andere online winkel te halen zodat je deze kunt verzilveren en ze zo toe kunt voegen zonder de marktplaats van Origin zelf te gebruiken maar dubbel check altijd wel of de website een legit winkel is zodat je niet tegen problemen aan loopt.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 7 van 7 (236 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help