Prijzen in-game store komen niet overeen met Steam Store

door o43blondiee
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Prijzen in-game store komen niet overeen met Steam Store

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

In-game staat aangegeven dat de accessoirespakketten nu met 50% korting €4.99 kosten maar in mijn Steam winkelmandje kosten ze €7.49 met 25% korting?

Bericht 1 van 5 (237 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Prijzen in-game store komen niet overeen met Steam Store

★★★ Newbie

Het blijkt een bug te zijn in de weergave van de in-game prijs. De prijzen op zowel Steam en Origin zijn gewoon juist. Bedankt voor jullie reacties!

In thread bekijken

Bericht 4 van 5 (197 Weergaven)

Alle reacties

Re: Prijzen in-game store komen niet overeen met Steam Store

Champion

@o43blondiee Zoals je hebt gemerkt is er dus een verschil in aanbiedingen tussen Origin en Steam. Op de eerste foto laat je het aanbod via Origin zien en op de tweede je aanschaf (winkelmandje) via Steam. Als je jouw spellen via Steam koopt en start, zal je rekening moeten houden met de prijs die zij berekenen. Als je jouw spellen via Origin of  de EA Desktop-app start geldt de prijs die je op je eerste foto liet zien.

 

Hopelijk biedt je dat wat meer duidelijkheid over het prijsverschil.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (221 Weergaven)

Re: Prijzen in-game store komen niet overeen met Steam Store

Community Manager (retired)

Hey @o43blondiee ,

 

Sorry om te horen dat je hier tegenaan loopt. Ik heb even gekeken en zover ik kon vinden is de lente verkoop van De Sims 4 voor Origin 20% op stuff packs zoals klein wonen. Helaas heb ik geen inzicht op de verkoop en discount op Steam maar kon hem zelf voor 25% terug vinden. In het algemeen is de prijs op Origin/Steam zelf de correcte prijs en mogelijk is dit foutief in het spel. Zie je dit nog steeds?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 5 (217 Weergaven)

Re: Prijzen in-game store komen niet overeen met Steam Store

★★★ Newbie

Het blijkt een bug te zijn in de weergave van de in-game prijs. De prijzen op zowel Steam en Origin zijn gewoon juist. Bedankt voor jullie reacties!

Bericht 4 van 5 (198 Weergaven)

Re: Prijzen in-game store komen niet overeen met Steam Store

Community Manager (retired)
@o43blondiee,

We zagen vorige week wat mogelijke visuele bugs als het ging om de lente verkoop dus mogelijk was dit verbonden. Mijn excuses hiervoor en bedankt voor het melden!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 5 (183 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help