Re: Prijswijziging

door djlolboxx
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Prijswijziging

★★★ Novice

Momenteel hebben jullie de Bouw jouw Bundel optie, waarbij je een Uitbreidingspakket, een Gamepakket en een Accessoirespakket kan kopen met 34% korting.
Hierdoor is de prijs € 39,87 i.p.v. € 69,97. Dit staat zowel op jullie Origin client als op jullie site.


Hoe kan het dan dat wanneer ik doorga naar de betalingsmethode (met Ideal) de prijs in een keer met ruim € 10,00 stijgt naar € 49,98?

 

Ik snap dat er misschien een bepaalde vorm van BTW op deze producten zit, maar een stijging van 25% (25!) is wel extreem veel.


Heb op verschillende fora al gelezen dat jullie hier in het verleden ook problemen mee hebben gehad!

 

Ik hoor graag van jullie

Bericht 1 van 8 (567 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Prijswijziging

EA SPORTS FC Team

Je kunt proberen om de cache van Origin te legen:

 

https://www.help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games

 

Of de bundel via de website van Origin te bestellen.

 

We hebben het intern nog even nagekeken en het probleem kan voorkomen na een uitverkoop, waar de prijzen lager waren, en dat de tijdelijke bestanden (cache) deze problemen geven. Wanneer de de bundel via de site koopt (met het juiste account natuurlijk) verschijnen deze gewoon in Origin war je ze kunt downloaden, installeren en spelen Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 8 (518 Weergaven)

Alle reacties

Re: Prijswijziging

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @djlolboxx,

 

Sorry voor de late reactie, ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat meerdere mensen hier last van hebben. 

 

Ik heb het zelf getest en bij mij blijft de prijs op 40 euro staan, zelfs wanneer ik naar betalen gaan (met creditcard) blijft de prijs hetzelfde. Iemand had en theorie dat de belasting later toegevoegd werd, maar ik denk niet dat dat het geval is aangezien de prijs bij ons gelijk blijft. 

 

Voor dezelfde bundel zie ik bij mij dat deze pakketten bij elkaar 40.48 zijn, met de Origin Access korting.

 

Heb je Origin Access?

Jason.png
Bericht 2 van 8 (537 Weergaven)

Re: Prijswijziging

★★★ Novice

Ben al lang blij dat ik een reactie heb gekregen Wink.

Nee heb geen Origin Access.

 

Weet niet wat het percentage is qua korting wat je krijgt via Origin Access.

Dat betekend dat jij dan (in principe) ook meer zou betalen dan dat de site aangaf. Na je Origin Access korting (logischerwijs gaat de prijs dus naar beneden) zit jij nog boven het bedrag dat de site in eerste instantie aangaf. 


Meerdere keren opnieuw geprobeerd vandaag, op een bepaald moment werd het aangepast. De korting ging naar 28% (ipv 43). 

Standaard prijs voor een bundel is werd dus gewoon verhoogd naar wat de prijs al was als je naar de betaling ging.

 

(Weet dat jij hier niets mee te maken hebt) maar wel schandalig om te zien dat het op deze manier wordt opgelost door EA!

Bericht 3 van 8 (522 Weergaven)
0 Kudos

Re: Prijswijziging

EA SPORTS FC Team

Je kunt proberen om de cache van Origin te legen:

 

https://www.help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games

 

Of de bundel via de website van Origin te bestellen.

 

We hebben het intern nog even nagekeken en het probleem kan voorkomen na een uitverkoop, waar de prijzen lager waren, en dat de tijdelijke bestanden (cache) deze problemen geven. Wanneer de de bundel via de site koopt (met het juiste account natuurlijk) verschijnen deze gewoon in Origin war je ze kunt downloaden, installeren en spelen Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 8 (519 Weergaven)
Highlighted

Re: Prijswijziging

★★★ Novice

Bedankt voor het snelle antwoord, kan helaas niet aangeven of het gewerkt heeft omdat de prijs nu standaard naar €50,- is gegaan.

 

Naar meerdere keren herhalen blijft hij nu ook daarop hangen dus weet niet of het nut heeft gehad.

 

Waardeer wel de hulp gezien er nu bijna 1 GB aan cache geheugen van sims 4 van mn PC is verwijderd, vervelend genoeg was dat niet waarvoor ik kwam, maar het is beter dan niets.

 

Hopelijk gooit EA het bedrag nog een keer terug naar €40,- (en dus het % gewoon netjes op 43%) zoals het was en naar mijn mening ook hoort.

Op deze manier heeft het geen meerwaarde om de bundel te kopen tegenover de discountdagen die hiervoor plaats hebben gevonden (heb bewust toen geen uitbreidingen gekocht).

 

In ieder geval bedankt voor de hulp en hopelijk zorgt EA voor de rest!!

Bericht 5 van 8 (512 Weergaven)
0 Kudos

Re: Prijswijziging

EA SPORTS FC Team

@djlolboxx We kunnen dit nog proberen:

 

https://help.ea.com/nl/help/origin/origin-access/origin-access-refer-a-friend/

 

Dan heb je een proefabonnement voor Origin Access en misschien krijg je daar wel korting mee?

Jason.png
Bericht 6 van 8 (493 Weergaven)

Re: Prijswijziging

★★★ Novice

Bedankt voor de reactie en optie.

 

Maar zoals benoemd heeft EA de totaal prijs al omhoog gegooid naar €50,-.

 

Ik ga niet allerlei dingen uitproberen om alsnog in de buurt te komen van die €40,-.

 

Dan zijn er andere sites waar ik met minder problemen (en minder hoepels om doorheen te moeten springen) om en nabij hetzelfde kwijt ben.

 

Nogmaals bedankt voor alle hulp, maar van mijn part mag er een slotje op (als dat hier een ding is).

Bericht 7 van 8 (484 Weergaven)

Re: Prijswijziging

EA SPORTS FC Team

Begrijpelijk Standard smile

 

Mocht je van gedachten veranderen, dan weet je mij te vinden!

 

Op verzoek dit topic een slotje gegeven.

Jason.png
Bericht 8 van 8 (461 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help