Preorder gedaan geen code en download staat klaar maar start niet

door zos458
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Preorder gedaan geen code en download staat klaar maar start niet

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

wat moet ik nu doen Helllup, 4 keer sims op gestart spel staat er in als gekocht landelijk leven maar  de download linkt werkte niet 4 keer opnieuw origin opgestart en nog werkte de link van downloaden niet. nu heb ik die link weg geklikt in de hoop dat er een werkende link kwam maar nu heb ik die link van download spel niet meer staan.........

Bericht 1 van 37 (483 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Preorder gedaan geen code en download staat klaar maar start niet

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

@Trismagistosik heb de oplossing gevonden mijn spel werkt weer ik heb origin verwijderd en al mijn spellen helaas ook al mijn spel geschiedenis en het werkt nu dus dit topic kan afgesloten worden, door al mijn spellen verwijderd te hebben en opnieuw geinstalleerd te hebben kwam eindelijk die download terug jammer dat ik van jaren spelen familie geschiedenis nu kwijt ben maar ja ach vind ik niet zo erg als geld verspild te hebben voor een spel wat ik niet kon spelen dus probeleem opgelost, naar 8 dagen

 

In thread bekijken

Bericht 26 van 37 (619 Weergaven)

Alle reacties

Re: Preorder gedaan geen code en download staat klaar maar start niet

★★★★ Novice

Hallo,

 

Er is op dit moment een probleem bij EA. Ik heb ook problemen met de download. EA is hiermee bezig.

 

Iemand anders reageerde dit op een ander bericht:

 

Op dit moment blijken er wat problemen te zijn bij EA. Als jullie twitter hebben dan kan je hier lezen wat er precies aan schort. De tekst is in het Engels.The Sims op Twitter: "Hey Simmers! Thanks for reporting to @EAHelp ! We've heard and seen the outage...

 

Er wordt druk aan gewerkt volgens de mensen van EA Help. EA Help (@EAHelp) / Twitter

Bericht 2 van 37 (466 Weergaven)

Re: Preorder gedaan geen code en download staat klaar maar start niet

★★★★★ Expert
Als je via Origin een product koopt, worden deze automatisch gekoppeld aan het Origin / EA account waarmee de aankoop gedaan wordt, @zos458. Je krijgt geen productcode.

Heb je de Origin cliënt al eens opnieuw gestart?

Zorg dat je bent verbonden met het internet en geen software hebt draaien, die de goede werking van de Origin cliënt kunnen verhinderen. Sommige beveiligingssoftware kunnen dit onbedoeld doen.
Lees dit helpartikel hoe je de cache van de Origin cliënt kan leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Bij voorkeur een bekabelde internetverbinding gebruiken.
Zorg dat je bent aangemeld met de juiste Origin / EA account. Bij voorkeur en indien mogelijk, je volledige e-mail adres gebruiken, die je met de "Kopiëren" en "Plakken" functies gaat overnemen.
Heb alle filters in je spelbibliotheek van de Origin cliënt gewist?
Staat de aankoop ook in je Bestelgeschiedenis?: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index

Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, is het vereiste basisspel nodig, die op dient zijn geregistreerd Origin / EA account.

Een kinderaccount heeft geen toegang tot de online functies.

Nieuwe producten kan je pas gebruiken, wanneer de datum en tijd hiervoor geldig is.

Groetjes.
Bericht 3 van 37 (465 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Preorder gedaan geen code en download staat klaar maar start niet

Champion

@RealSimmor0 

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 37 (456 Weergaven)

Re: Preorder gedaan geen code en download staat klaar maar start niet

★★★★ Novice

hij staat bij mijn bestelgeschiedenis maar nu heb ik die download link weg geklikt in de hoop dat er eentje kwam die wel werkte toen wist ik nog niet dat er problemen waren bij ea.  4 keer al op nieuw opgestart maar die link komt niet terug hoe krijg ik die????

Bericht 5 van 37 (443 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Preorder gedaan geen code en download staat klaar maar start niet

Champion

@zos458 Als je hebt betaald dan heb je ook een bewijs ervan gekregen. Als het goed is heeft EA/Origin vanochtend bevestigd dat het geld is afgeschreven en heb je een mail van ze gehad. Uiteindelijk zal ook jouw pakket in de downloadmanager verschijnen. Er wordt nog steeds hard aan gewerkt. Kijk ook even bij mijn opmerking #7 in deze link: Re: Sims 4 Landelijk Leven gister gereserveerd, kan nu niet gedownload worden - Answer HQ (ea.com) 

 

Hopelijk weten ze het snel op te lossen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 37 (438 Weergaven)

Re: Preorder gedaan geen code en download staat klaar maar start niet

[ Bewerkt ]
★★ Guide

Bij mij is de uitbreiding toen ik origin afsloot en opnieuw had opgestart automatisch gaan downloaden. Je kan het ook even opnieuw proberen door even je pc opnieuw op te starten en dan weer opnieuw origin.

Bericht 7 van 37 (433 Weergaven)

Re: Preorder gedaan geen code en download staat klaar maar start niet

★★★★ Novice
@Lotje1981 dat heb ik echt ook al 10 keer geprobeerd download optie in de gamebibliotheek komt niet terug
Bericht 8 van 37 (404 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Preorder gedaan geen code en download staat klaar maar start niet

★★★★ Novice
@Trismagistos ik heb 11 juni al betaald als preorder en nu zijn we 3 dagen verder en ik heb nogmaals na al die storingen van donderdagavond mijn download in de gamebibliotheek niet terug gekregen, ik denk dat ik het beste het bedrag kan terugboeken en via gamesync bestellen daar gaat het wel altijd goed krijg je tenminste een code
Bericht 9 van 37 (413 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Preorder gedaan geen code en download staat klaar maar start niet

[ Bewerkt ]
Champion

@zos458  Je zou eventueel kunnen proberen om het uitbreidingspakket te downloaden met de EA-Desktop app. Die kan je hier downloaden: EA App Open Beta Kijk wel even of je voldoet aan de systeemeisen. Sommige spelers konden het spel wel downloaden nadat ze waren afgemeld (uitgelogd) en daarna opnieuw inlogden. Wiet weet is dat ook nog een optie.

 

Als je daarna nog steeds problemen ondervindt, kan je ook contact op nemen methttps://help.ea.com/nl/contact-us/
Je kunt het ook proberen via Facebook Chat: https://www.facebook.com/EAHelpHub
Of via Twitter: https://twitter.com/eahelp

De chats zijn allemaal in het Engels en houd je aankoopgegevens bij de hand. Meestal krijgt je redelijk snel contact met iemand van de helplijnen.

Houdt er rekening mee dat ook sommige mensen die via Game sync een aankoop hebben gedaan, geen bonus spullen hebben kunnen vinden. Maar ook daar wordt aan gewerkt.  

 

Laat even weten of het met deze gegevens wel is gelukt, Ik hoop dat je snel zult kunnen spelen.

 

Heel veel succes en waar je het spel ook aanschaft; Heel veel plezier met spelen. 😉

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 37 (406 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help