Pre-downloaded CC does not show up

door SkylarPoortman
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

Pre-downloaded CC does not show up

★★★ Newbie

Hello! I just bought the sims 4 on steam with the publisher sale, as I have lost my Origin account. Due to this, I already had a lot of CC in my folder, but for some reason it will not show up when I put the resource.cfg file in the old and new mods folders. Does anyone know if pre-downloaded CC work or do I delete everything and start over?

Bericht 1 van 5 (270 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pre-downloaded CC does not show up

[ Bewerkt ]
Champion

@SkylarPoortman You asked your question on the Dutch language page. If you want to have an answer in English please go to the English page of AHQ:  https://answers.ea.com/t5/The-Sims-4/ct-p/the-sims-4-en.  If and when you want an answer in Dutch please rephrase the question.

 

Vertaling: Je stelde je vraag op de Nederlandstalige pagina. Als je een antwoord wilt in het Engels ga dan naar de Engelse pagina van AHQ. Als je een antwoord wilt in het Nederlands stel de vraag dan ajb opnieuw.

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (265 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pre-downloaded CC does not show up

★★★ Newbie

Mijn excuses! Ik dacht dat ik op de Engelstalige versie zat! Gelukkig heb ik het uitgevogeld, maar ik heb geen idee hoe ik mijn vraag kan verwijderen

Bericht 3 van 5 (258 Weergaven)

Re: Pre-downloaded CC does not show up

Champion

@SkylarHP Je hoeft je vraag niet te verwijderen. Het is prima als je die laat staan. Goed dat je het al hebt uitgevogeld en welkom op de Nederlandstalige pagina.

 

Veel plezier met spelen. 😉

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 5 (249 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pre-downloaded CC does not show up

★★★★★ Expert
Waarschijnlijk had je beter eerste weer toegang laten krijgen tot jouw Origin / EA account, @SkylarPoortman.
Het wachtwoord hiervan kan je zo wijzigen: https://signin.ea.com/p/web2/resetPassword Zorg dat je de Origin / EA account gebruikt, kies een sterk (minimaal 15 toegestane tekens) en uniek wachtwoord. Na elke poging dien je 90 minuten te wachten.
Mocht je geen toegang meer hebben tot het e-mail adres waarmee je jouw Origin / EA account had aangemaakt, dien je contact op te nemen met de helpdesk.
De e-mail adressen die je vaak ontvangt bij school, voor een studie / opleiding, of werk zijn vaak niet geschikt voor dit soort zaken, die dan ook vaak van het meer persoonlijke aard zullen zijn.

Voor het spelen van de spellen van EA, is een Origin / EA account benodigd. Ook dus via Steam gekocht, het staat aan de rechterkant boven de talen vermeld.


Als je problemen ondervind met het starten of tijdens het spelen van De Sims 4 en je gebruikt aangepaste inhoud ("modificaties") dien je deze te verwijderen en daarna De Sims 4 via de Origin cliënt te repareren.
Voordat je een De Sims 4 bijwerkt en/of nieuwe aanvullende inhoud gaat installeren, dien je dat eigenlijk hebben gedaan. Zorg dat je ook dan steeds de aangepaste inhoud gaat bijwerken, want oudere zijn regelmatig niet langer geschikt voor de huidige versie van De Sims 4 en zullen dan ook weer voor (andere) problemen zorgen.
De Sims 4 schoon starten en met een nieuwe of standaard Sim / huishouden of er inderdaad nog problemen zijn. Gebruik van aangepaste inhoud wordt hier in algemeen niet ondersteund en blijft ook op eigen risico.
Je zal stuk voor stuk uitzoeken wie de mogelijke boosdoeners zijn. Verwijder de laatste, de oudste en minste gebruikte aangepaste inhoud.
Bij problemen of onduidelijkheid met het gebruik van de aangepaste inhoud, raadpleeg je de meestal toegevoegde documentatie en anders, contact opnemen met de maker / leverancier van de betreffende aangepaste inhoud.


In de rechterbovenhoek van je al geplaatste reactie, staan 3 dikkere punten. Zet je muiscursor erop. Dan zal je de "Antwoord bewerken" zien. Klik daarop, om deze reactie te bewerken.


Contact opnemen met de helpdesk gaat via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat je regio op Verenigde Staten is ingesteld en alle gegevens invullen.
Begin de chat in het Engels.
Ze zijn geopend van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.


Groetjes.
Bericht 5 van 5 (240 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help