Re: Pop up sale not working for me

door Jopie58
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Pop up sale not working for me

Community Manager (retired)
@Jopie58

Ik weet inderdaad niet of het mogelijk is deze zelfde bonus te pakken via Steam als Origin. Ik heb hier helaas nog geen antwoord op gekregen verder en kan het helaas niet testen.

Ik zou zelf het ontkoppelen niet aanraden omdat dit mogelijk andere problemen kan veroorzaken en het overzetten van Steam naar Origin bijvoorbeeld van games is niet iets wat we op het moment aanbieden zover ik weet.

Ik ben bang dat ik op het moment geen direct antwoord voor je heb. Je kunt zien of het aanpassen van de resolutie en windowed spelen (puur alleen om de winkel te testen en te halen) een optie voor je is en je dan wel kunt klikken?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 11 van 20 (386 Weergaven)

Re: Pop up sale not working for me

★ Apprentice

@Trismagistos Het vreemde is dat in de chat met de CS van EA  de medewerkster ook niet de pop-up sale kon zien. Zij vertelde me dat het om een oude promotie kon gaan die in mijn game nog te zien is??? Ik ben vandaag is op Steam aan het kijken en tot mijn verbazing kom ik daar een topic tegen "Aren't the stuff packs supposed to be 50% off?" ik weet niet of ik hier een link mag neerzetten maar dat is in ieder geval de titel van de topic en die hebben het over hetzelfde probleem. Heel apart.

 

@EA_Neil Zoals je in bovenstaand berichtje kunt zien zijn er op Steam meerdere met het probleem. Het kan dus idd te maken hebben met de Steam en Origin "verbinding"

Kun je me nog zeggen of normaal gesproken sales in-game ook altijd op Origin staan of dat dat wel degelijk verschilt?

 

Ik laat het voor nu en ga verder genieten van het ontdekken van het spel. Ben ik sinds kort mee begonnen na lang een sims 1,2 en 3 liefhebber te zijn geweest Wink

Bedankt allebei voor jullie hulp, groetjes Standard smile

Bericht 12 van 20 (380 Weergaven)

Re: Pop up sale not working for me

Community Manager (retired)

@Jopie58 ,

 
Er lijken mogelijk inderdaad een paar in-game promoties te zijn in verband met de 21ste verjaardag zoals gevonden kan worden in de tweet hier beneden maar ze lijken ook inderdaad niet voor iedereen omhoog te komen als ik het zo lees wat mogelijk inderdaad met de Steam integratie te maken kan hebben.
 
 
In dat geval alvast mijn excuses als dit inderdaad het geval is.
 
- EA_Neil
Neil.png
Bericht 13 van 20 (373 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pop up sale not working for me

★ Apprentice

@EA_Neil  Wel heel jammer dat er geen oplossing voor is d.m.v. een kortingscode op origin o.i.d.. Zo missen een hoop mensen deze leuke aanbiedingen en EA een hoop aankopen Wink

In ieder geval bedankt en een fijne avond Standard smile

Bericht 14 van 20 (368 Weergaven)

Re: Pop up sale not working for me

★★★★★ Expert
Heb je de "Origin in-game" uitgeschakeld, want daar heeft het mee te maken, @Jopie58. Doe dat ook voor die van Steam.
Mogelijk heb je daarnaast nog bepaalde software draaien die dit kan veroorzaken.

Het is beter om deze te kopen via de online winkeldienst waar je ook De Sims 4 mee hebt gekocht. Dus niet binnen het spel zelf. Gebruik het programma of de website.

Nederlandstalige helpdesk is niet langer telefonisch meer bereikbaar.

Groetjes.
Bericht 15 van 20 (366 Weergaven)

Re: Pop up sale not working for me

★ Apprentice

@RealSimmor0  Ga ik zeker doen, die van Origin had ik wel al gedaan nu die van Steam nog.

Dank voor de hulp Standard smile

Groetjes

Bericht 16 van 20 (335 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pop up sale not working for me

★ Apprentice

@RealSimmor0 Ik probeer de Steam in-game uit te schakelen maar die optie kan ik niet vinden.

Kun je me vertellen welke optie dat precies is?

Groetjes

Bericht 17 van 20 (326 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pop up sale not working for me

★★★★★ Expert
Nadat je de Steam cliënt hebt gestart en bent aangemeld, kan je 2 opties hiervoor doen, @Jopie58.

Voor alle: Menu "Steam", "Instellingen" en dan "In spel" klikken aan linkerkant van de menu's. Vinkje weghalen bij "Steam-overlay tijdens het spelen inschakelen", dat de bovenste optie is, aan rechterkant. Klik op "OK" om te bevestigen.

Voor alleen het spel zelf: Rechtsklik op het spel en dan "Eigenschappen" kiezen. Menu item "Algemeen" is automatisch geselecteerd. Vinkje weghalen bij "Steam-overlay tijdens het spelen inschakelen", dat de bovenste optie is, aan rechterkant. Door op kruisje klikken in rechterbovenhoek, kan je sluiten dit venster.

Groetjes.
Bericht 18 van 20 (307 Weergaven)
Highlighted

Re: Pop up sale not working for me

★ Apprentice
@RealSimmor0 Ik vermoedde al dat die het was maar wilde het even zeker weten. Dank je wel voor de duidelijke uitleg Standard smile
Groetjes
Bericht 19 van 20 (288 Weergaven)

Re: Pop up sale not working for me

★★★★★ Expert
Graag gedaan, @Jopie58!
Bericht 20 van 20 (236 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help