Re: Pop up sale not working for me

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Pop up sale not working for me

★ Apprentice

Hallo,

Vandaag startte ik mijn Sims 4 spel en zag ik tot mijn verrassing een pop-up sale.

Nu heb ik nog wat dingen op mijn wishlist staan dus ik wilde er een kopen.

Maar toen ik op nu kopen klikte kreeg ik een vreemd scherm en gebeurt er verder niets. Dus helaas kan ik geen gebruik maken van deze leuke sale Frown

Kan iemand mij hiermee helpen of vertellen hoe ik EA support kan bereiken?

 

Hi there,

 

Today I started my Sims 4 game and to my suprise there was a pop-up sale.

So I wanted to buy some Ap's that where on my wishlist. I clicked on buy but then I got a weird looking screen and I am not able to buy anything Frown

Can someone please help me. I have no idea how to contact EA for help.

Bericht 1 van 20 (470 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Pop up sale not working for me

★★★★★ Expert
Aangezien dit het Nederlandstalige forum is, kunnen we het in het Nederlands houden, @Jopie58.
Welke vreemd scherm zag je dan? Kan je hiervan een schermafdruk maken en als bijlage toevoegen bij reactie? Omdat het 1 uur geleden is en is het mogelijk afbeeldingen niet goed zijn doorgekomen.

Groetjes.
Bericht 2 van 20 (456 Weergaven)

Re: Pop up sale not working for me

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @Jopie58 ,

 

We hebben helaas op het moment wat problemen met het laden van screenshots dus die kunnen we op het moment niet zien maar hopelijk binnenkort wel. Helaas zullen we deze sales niet echt door kunnen voeren hier voor je op het forum en ik weet niet of ze dit over de helpdesk kunnen doen als ze specifiek voor jou zijn.

 

Je zou kunnen kijken of je mogelijk een anti-virus aan hebt staan die mogelijk in de weg zit of dat jouw browser de content blokkeert via bijvoorbeeld een adblocker.

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

 

Dit is hoe je een chat start:

 

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 20 (452 Weergaven)

Re: Pop up sale not working for me

★ Apprentice

Hoi Neil,

Dank je voor je antwoord.

Het gaat om de in-game store, die werkt niet voor me en dus loop ik de sale mis jammer genoeg.

Ik heb het telefoonummer gebeld en die vroegen of ik via Origin of Steam speelde.

Mijn game heb ik in de Steam store gekocht. En ik kreeg het advies om een repair te doen en/of een clear cache.

Indien dat niet hielp moest ik contact opnemen met Steam, helaas snap ik niet waarom dat iets met Steam te maken zou kunnen hebben.

Met groeten, jolanda

Bericht 4 van 20 (433 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pop up sale not working for me

★ Apprentice

Hoi RealSimmor,

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb er inderdaad een screenshot van genomen en bijgevoegd omdat het lastig te omschrijven is.

Bericht 5 van 20 (428 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pop up sale not working for me

Community Manager (retired)
@Jopie58

De screenshots werken nu weer dus ik kon een kijkje nemen. Het is goed dat je vermeld dat je op Steam speelt want ik weet niet zeker of dezelfde sale gaat werken omdat het lijkt een Origin specifieke sale te zijn. Ik weet niet zo goed of deze via Steam ook te halen zijn.

Op de screenshot lijkt het alsof Origin in-game aan staat wat mogelijk problemen geeft. Kun je zien wat het volgende doet?

1. Open Origin
2. Applicatie instellingen
3. Ga naar het Origin in-game tabje
4. Schakel in-game uit
5. Sluit Origin af en herstart het
6. Start dan Steam weer op en start De Sims 4 en probeer het nogmaals

Maakt dit enig verschil?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 20 (437 Weergaven)

Re: Pop up sale not working for me

★ Apprentice

@EA_Neil  Helaas, nog steeds hetzelfde.

Het lijkt wel alsof er een soort overlay pagina getrikkerd wordt i.p.v. het koopscherm. Heel vaag. Ik hoop alleen dat ik eruit kom voor de pop-up sale afgelopen is Wink

Bericht 7 van 20 (434 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pop up sale not working for me

[ Bewerkt ]
Champion

@Jopie58Ik heb een vergelijkbare situatie meegemaakt toen ik het pakket Paranormaal wilde aanschaffen. Ik koop normaal gesproken via Origin en niet via de startpagina van de Sims.
Heb je al geprobeerd om Origin via de website te benaderen op Origin.com: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/browse?fq=gameName:the-sims-4,gameType:dlc  en vandaar uit naar de winkel te gaan? Als het goed is zou je de aanschaf ook gewoon via de Origin applicatie moeten kunnen doen.
Zodra de Sims overlay pagina of de startpagina van de Sims opent zou je deze gewoon uit moeten kunnen klikken.
Als dat niet lukt zou ik het raam minimaliseren en de koop via Origin gewoon door laten gaan.

Hopelijk lukt het op die manier wel.

Heel veel succes.

 

Edit: Een mogelijk werkbare link toegevoegd

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 20 (433 Weergaven)

Re: Pop up sale not working for me

★ Apprentice

@Trismagistos Dank je wel voor je bericht. De link werkt wel maar daar is de pop-up sale niet helaas die is alleen bij de in-game store.

Ik weet dat er ooit voor de Sims 3 ook een browser link was naar de in-game store weet je toevallig of die ook bestaat voor de Sims 4?

Standard smile

 

Bericht 9 van 20 (387 Weergaven)

Re: Pop up sale not working for me

Champion
@Jopie58 jammer genoeg kan ik de Sims 4 in game pop-up-sale niet zien omdat ik alle pakketen heb. Vandaar dat ik je voorstelde om het via Origin te doen. Ik had begrepen dat de kortingen geldig zijn tot 25 februari en nam aan dat die gelijke tred houden met de in game sale.

Uit jouw eerdere posts maakte ik op dat je via Steam speelt. Het enige dat ik weet is dat de combinatie Origin en Steam niet altijd even soepel verloopt.
Van een Hero op het forum hoorde ik dat de Steam sale inmiddels is afgelopen.
Het enige dat ik je kan aanraden is om te zien waar je uiteindelijk het goedkoopste uit zult zijn. Via de consumenten manager van EA zou je de accounts kunnen laten ontkoppelen.

Ik wens je veel wijsheid in je beslissing.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 20 (380 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help