Re: Planten groeien niet

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Planten groeien niet

★★ Novice

Ik heb hier al een behoorlijke tijd last van. De planten die mijn sims planten groeien tot op het punt dat ze volwassen zijn. Ze groeien geen oogst en ik kan verder ook niet meer water geven onkruid wieden enz. Ik heb voorheen mods gebruikt, mccc en road to fame verder heb ik zelf cc gemaakt met behulp van sims studio. Helaas is het probleem na het verwijderen van mijn mods mapje en na verschillende updates nog niet opgelost.

Bericht 1 van 6 (715 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Planten groeien niet

EA SPORTS FC Team

Hey Hey @Dazzlefluff,

 

Staan de planten wel op een kavel die je actief gebruikt? Planeten buiten deze kavels groeien namelijk niets om te oogsten. Probeer eens wat planten in jouw huishouden te laten groeien. 

Jason.png
Bericht 2 van 6 (694 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Planten groeien niet

★★ Novice

Hoi Jason,

 

Ik ben hiervan op de hoogte Standard smile

De planten die niet willen groeien staan op de kavel waar mijn sims op wonen helaas.

 

Gr.

Bericht 3 van 6 (689 Weergaven)

Re: Planten groeien niet

EA SPORTS FC Team

Hmmm... Heb je hetzelfde probleem met een nieuw spel? Op deze manier kunnen we controleren of het gerelateerd is aan jouw savegame. 

Jason.png
Bericht 4 van 6 (678 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Planten groeien niet

★★ Novice

Hoi Jason,

 

Ja ik heb dit met alle save files. Zou het misschien kunnen dat er wat beschadigd is aan mijn spel doordat ik mods heb gebruikt? 

 

Gr. 

Bericht 5 van 6 (675 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Planten groeien niet

EA SPORTS FC Team

Dat zou in principe gelimiteerd moeten zijn tot jouw savegames als je alle mods en cc hebt verwijderd.

 

Probeer eens de cache van Origin te legen. Dit verwijdert de tijdelijke bestanden.

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-Sims-4-Technische-problemen-oplossen/m-p/6248684...

Jason.png
Bericht 6 van 6 (668 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help