Pakket overzetten van account naar account.

door Marleysim08
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Pakket overzetten van account naar account.

★★★ Newbie

hoi,

ik heb 2 account, op 1 heb ik sims 4 staan en het honden en katten pakket. Nu wilde ik ook het studenten leven pakket kopen, maar dat heb ik per ongeluk op mijn andere account gezet. ik wil mijn studenten leven pakket graag over zetten naar mijn andere account alleen kan ik het pakket nergens zien. weten jullie hoe ik hem moet over zetten? ( het is allemaal via origin en op 1 laptop)

Bericht 1 van 5 (417 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pakket overzetten van account naar account.

★★★★★ Expert
Voortaan ervoor zorgen dat je met de juiste Origin / EA account bent aangemeld, doe dat voor een aankoop via Origin gaat doen, @Marleysim08. Dit kan je niet zelf doen.
Misschien kan je beide Origin / EA accounts laten samenvoegen?

Als dat mogelijk is en je de risico's begrijpt, zal je contact moeten gaan opnemen met de helpdesk, via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Je dient jouw regio op "United States" hebben ingesteld, alle gegevens invullen aansluitend en begin de chat in het Engels.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Groetjes.
Bericht 2 van 5 (405 Weergaven)

Re: Pakket overzetten van account naar account.

[ Bewerkt ]
Champion

@Marleysim08 Als je gebruik maakt van een MacOS dan kan het vaker voor komen dat er meerdere versies van Origin actief zijn. Laat even weten met welk systeem je speelt. Dus met Windows of met Mac. Als je met MacOS speelt vermeld dan ook even de systeemnaam en de specificaties. Hoe meer informatie je hier deelt hoe beter we je kunnen helpen. 

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 5 (395 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pakket overzetten van account naar account.

Community Manager (retired)

Hey @Marleysim08 !


Als je dit inderdaad op twee verschillende EA accounts gekocht hebt zul je inderdaad even de helpdesk moeten raadplegen om te zien of ze hem samen kunnen voegen zoals @RealSimmor0 vermeldde.

 

Anders horen we graag meer over de situatie. Kijk ook even naar de vragen van @Trismagistos als dit het geval is Standard smile

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 4 van 5 (382 Weergaven)

Re: Pakket overzetten van account naar account.

★★★★★ Expert
Was het hiermee duidelijk, @Marleysim08?

Groetjes.
Bericht 5 van 5 (332 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help