PRODUCTCODE

door XaviTristan96
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

PRODUCTCODE

★★★ Newbie

Ik heb de sims 4 uitbreiding honden en katten gekocht , heb ook een bevestiging gehad via de email maar ik heb nergens een productcode. Ik heb de uitbreiding besteld met een ander Origin account dan die waar de sims zelf opstaat besteld, dus ik kan het ook niet via Origin zelf openen. Hoe kom ik nu aan mijn productcode?

Bericht 1 van 2 (476 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: PRODUCTCODE

EA SPORTS FC Team

Hey @XaviTristan96,

 

De uitbreidingen van De Sims hoor je te kopen op hetzelfde account waarop je het basisspel hebt. De uitbreidingen worden namelijk direct toegevoegd aan jouw Origin account en als het basisspel er niet op staat, is het niet mogelijk om de uitbreiding te spelen. 

 

Maar maak je geen zorgen, de mensen van de helpdesk kunnen jou hier verder mee helpen. Neem telefonisch contact met ze op om te zien of ze de uitbreiding voor je over kunnen zetten.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (580 Weergaven)

Alle reacties

Re: PRODUCTCODE

EA SPORTS FC Team

Hey @XaviTristan96,

 

De uitbreidingen van De Sims hoor je te kopen op hetzelfde account waarop je het basisspel hebt. De uitbreidingen worden namelijk direct toegevoegd aan jouw Origin account en als het basisspel er niet op staat, is het niet mogelijk om de uitbreiding te spelen. 

 

Maar maak je geen zorgen, de mensen van de helpdesk kunnen jou hier verder mee helpen. Neem telefonisch contact met ze op om te zien of ze de uitbreiding voor je over kunnen zetten.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png
Bericht 2 van 2 (581 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help