Opnieuw downloaden

door Peekie1919
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Opnieuw downloaden

★★★ Newbie

Hallo! Ik had even een vraagje!

Mijn sims 4 game doet heel raar, Want mijn sims 4 poppetjes lopen de hele tijd vast en zijn wazig. Ook zit er een soort touw vast aan hun schoenen

Ik heb de game al opnieuw gerepareerd! Maar nog steeds heb ik dezelfde problemen.

 

Nu wil ik graag de sims 4 verwijderen en opnieuw downloaden. Maar ik heb geen idee hoe je dat moet doen. Kan iemand mij alsjeblieft helpen! Alvast bedankt

 

Groetjes,  

Bericht 1 van 9 (661 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opnieuw downloaden

Community Manager (retired)
Hey @Peekie1919,

Ik kan mij niet zo goed voorstellen wat je bedoelt met touwtjes en wazige poppetjes maar kun je ons mogelijk meer vertellen via een screenshot? Gebruik je toevallig enige mods of custom content (CC)?

Je kunt De Sims 4 via Origin verwijderen door in de spelbibliotheek te rechter klikken op De Sims 4 en verwijderen te kiezen. Erna kun je hem weer opnieuw installeren via de spelbibliotheek. Houd in de gaten dat herinstalleren mogelijk ook al jouw huishoudens verwijdert.

Mocht je deze willen bewaren kun je deze vinden in mijn documenten/Electronic Arts/De Sims 4 in de Saves folder. Om deze veilig te stellen kun je deze map kopieren of ergens anders plaatsen totdat de installatie klaar is en erna terug zetten.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 9 (654 Weergaven)

Re: Opnieuw downloaden

★★★★★ Expert
Het opnieuw downloaden en installeren van De Sims 4 heeft weinig zin, @Peekie1919. Dat gebeur via de Origin cliënt, zoals je De Sims 4 eerst had geïnstalleerd.

Mogelijk gebruik je aangepaste inhoud (zogenoemde "modificaties") en geven vaak genoeg problemen. Je zal deze eerst moeten ontdoen van De Sims 4.
Hernoem De Sims 4 map die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat.
De cache van de Origin cliënt leegmaken, zie daarvoor: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt, door rechts te klikken op De Sims 4 speltegel in je spelbibliotheek en dan de "Repareren" optie kiezen.
Hierna controleer je nog even of De Sims is bijgewerkt, dan schoon starten en via de Origin cliënt. Met een nieuwe of standaard Sim / huishouden gaan testen of het probleem verholpen is.

De gebruikte aangepaste inhoud kan worden mee opgeslagen met je spelvoortgang en na verwijderen ervan nog steeds restanten achterlaten. Het gebruik van aangepaste inhoud is op eigen risico en wordt in het algemeen niet ondersteund.
Stuk voor stuk zal je de boosdoeners moeten vinden. Je dient de aangepaste inhoud hebben bijgewerkt.
Als er problemen zijn met het gebruik van de aangepaste inhoud, dan bekijk de meestal bijgevoegde documentatie of anders, contact opnemen met hun maker.

De laatste versie van de Origin cliënt is hier te downloaden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download

Systeemeisen voor De Sims 4 (alleen basisspel, normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements

Groetjes.
Bericht 3 van 9 (646 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opnieuw downloaden

[ Bewerkt ]
Champion

Zou je hier iets meer over jouw computer kunnen melden, @Peekie1919? Als je gebruikmaakt van een MacOS systeem dan zijn de oplossingen vaak anders dan als je op een Windows pc speelt. Ook de specificaties van jouw computer kunnen er voor zorgen dat je spel soms vastloopt of dat je Sims wazig zijn. Maar dat kan ook liggen aan de grafische instellingen die je gebruikt. Je kan bijvoorbeeld beginnen met de instellingen aan te passen. Dat kan in het hoofdmenu van De Sims. Vlak voordat je een spel begint zie je rechts het scherm met de drie puntje en het onderschrift opties. 

Als je daar op klikt kom je direct bij het beeldmenu van De Sims 4.

 Schermafbeelding 2021-04-21 194132.png

 

Kies dan voor de instellingen zoals in dit voorbeeld. Hier staat alles laag of uit en je maakt wel gebruik van Sims met compressie (dat doe je als je niet zo'n krachtige grafische kaart in je pc hebt)

 

Als je toch meer hulp wilt dan is het voor ons wel handig als we een screenshot hebben van dat soort touw dat jouw Sims aan hun voeten hebben. Dat touw komt wel eens voor als je bepaalde custom content en modificaties gebruikt. Zorg ervoor dat je die modificaties of update of verwijderd voordat je je spel repareert. Laat ons zeker even weten of de tips hebben geholpen.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 9 (640 Weergaven)

Re: Opnieuw downloaden

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hoi!

 

Ik heb de sims 4 opnieuw gedownload maar nog steeds zijn mijn sims wazig (Zie de screenshots) Maar als ik de sims aanpas dan zijn ze scherper en zijn ze niet wazig! Ook heb ik al mijn cc verwijderd. 

 

Ik kijk ook veel sims YouTubers en hun sims zijn wel scherp in de game. 

 

Peekie

 

Bericht 5 van 9 (638 Weergaven)

Re: Opnieuw downloaden

★★★ Newbie
@Trismagistos bedankt voor je reactie! Ik heb nu alles laag gezet kwa beeld. Maar nog steeds zijn mijn sims wazig!

Peek
Bericht 6 van 9 (636 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opnieuw downloaden

★★★★★ Expert
Wijzig de grafische spelopties bij De Sims 4 of dat al verbetering geeft, @Peekie1919 en ervoor zorgen dat je de basisstappen hebt gedaan.
De stuurprogramma's van je computer bijwerken, zeker die van je videokaart. Beschikbare updates voor Windows downloaden en installeren.
Overige en onnodige software volledig afsluiten.
Voldoet jouw computer aan de systeemeisen om De Sims 4 te kunnen draaien. Aanvullende inhoud heeft weer hun eigen systeemeisen.
De laptopmodus uitproberen, als De Sims 4 start.
Verlaag de beeldschermresolutie naar 1024×768 en probeer De Sims 4 te starten in de venstermodus. Zie je soms nou verschil?
Alle overige en onnodig apparaten ontkoppelen en uitschakelen.
Nagaan of je computer beschikt over meerdere videokaarten, dan altijd de betere videokaart gebruiken voor spellen. Meestal is deze van NVidia.
Ventilatieopeningen en koelingssystemen controleren. Schoonmaken of vervangen waar dat nodig is.
De "Origin in-game" uitschakelen, zie daarvoor: https://help.ea.com/nl-nl/help/origin/origin/how-to-use-origin-in-game/
Windows Schoon Starten: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/windows-schoon-opstarten-da2f9573-6eec-00ad-2f8a-a97a1807f...
Het overklokken uitzetten van je hardware
Schone installatie doen van je (videokaart) stuurprogramma's.


Mocht je nog steeds problemen hebben, dan je DxDiag informatie vermelden bij je reactie, opgeslagen in een tekstbestand en toevoegen als een bijlage: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Groetjes.
Bericht 7 van 9 (630 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opnieuw downloaden

Community Manager (retired)
Hey @Peekie1919,

De wazigheid lijkt op een lagere resolutie en mogelijke lagere grafische instellingen. Scherper beeld is te zien als je de resolutie in-game verhoogd/gelijk zet met die van jouw beeldscherm en de grafische instellingen verhoogd. Dit zal er erg aan liggen hoeveel jouw computer tegelijkertijd ook aan kan.

Je kunt experimenteren met de bovenstaande opties door ze langzaam 1 voor 1 hoger te zetten en te zien of erna de Sims 4 nog prima loopt. Als het slechter gaat lopen kun je het terug zetten.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 9 (611 Weergaven)

Re: Opnieuw downloaden

[ Bewerkt ]
Champion

@Peekie1919 Op het eerste screenshot 01.png vind ik de wazigheid wel meevallen. Maar mijn ogen zien de dingen misschien wel anders dan die van jou. Op de andere twee screenshots zie ik ook wel wat wazigheid maar dat kan werkelijk overal aan liggen. De grafische instellingen maar ook gewoon aan jouw computer. Hoe sterker de grafische kaart hoe beter het beeld en vergis je niet.... Veel YouTubers maken vaak gebruik van de nieuwste snufjes en de snelste computers. Ik denk dat hun Sims daarom ook scherper overkomen. Ik zelf kijk liever naar de ontwikkelingen in mijn eigen spel want vaak hebben de Youtubers eerst zelf flink moeten oefenen om jou iets moois voor te schotelen.

 

Misschien dat je toch nog eens de specificaties van jouw computer zou kunnen geven? Wie weet, zijn er nog wel wat andere mogelijkheden te bedenken. Als je de specificaties geeft. meldt dan in ieder geval het besturingssysteem, de naam en het type processor, grafische kaart en RAM geheugen. 

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 9 (605 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help