Opnieuw beginnen met de Sims 4

door withloveiris
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Opnieuw beginnen met de Sims 4

★★★★★ Novice
Hoi,
Ik heb een paar dagen geleden mijn computer gerest, omdat ik dol graag helemaal opnieuw wil beginnen met de Sims 4 (Dus net alsof je hem nog maar net hebt gekocht en nog niet hebt gespeeld) Ik wil dus echt met een schone lei beginnen! Op mijn geresete computer downloade ik Origin en opende Origin. Toen ik de Sims 4 wou downloaden stond er opeens: Laast gespeeld 5 november en mijn gespeelde uren stonden er nog tussen. Ik heb de Sims 4 en mijn pakketten; Honden en Katten (Nieuw gekocht en nog niet gebruikt), Vampieren, Vintage Glamour, Stedelijk leven, Beleef het samen, Aan het werk en Feestelijke dagen nog niet gedownload, omdat ik het pas wil gaan downloaden en spelen als ik zeker weet dat het spel weer als nieuw is. Wat moet ik doen? Is het resetten van mijn computer al genoeg en horen die uren er gewoon bij omdat je hem nou eenmaal al gebruikt hebt en daar niks aan kan doen of moet ik toch andere dingen doen om er voor te zorgen dat mijn Sims en de pakketten weer als nieuw zijn en ik gewoon weer helemaal met een schone lei kan beginnen? Ik hoop zo snel mogelijk op een antwoord, ik ben dol op de Sims en wil het zo snel mogelijk beginnen met een echt nieuw begin! Liefs!
Bericht 1 van 14 (6.746 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Opnieuw beginnen met de Sims 4

EA SPORTS FC Team

Hoi @withloveiris,

 

Om compleet overnieuw te beginnen in De Sims 4 kan je de Sims 4 map in Mijn Documenten een andere naam geven en het spel repareren. Dit zorgt ervoor dat jouw savegames verwijderd worden (maar er is nog wel een backup van). Het aantal gespeelde uren blijft op jouw account staan.

 

- Houdt op het toetsenbord de Windows logo knop ingedrukt en druk op de letter E

- Ga naar Jouw Gebruikersnaam\Electronic Arts\De Sims 4

- Hernoem De Sims 4 naar De Sims 4 Backup

- Open Origin

- Klik met de rechtermuisknop op De sims 4 en kies voor Repareren

- Start het spel op en je begint compleet overnieuw

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 14 (7.386 Weergaven)

Alle reacties

Re: Opnieuw beginnen met de Sims 4

EA SPORTS FC Team

Hoi @withloveiris,

 

Om compleet overnieuw te beginnen in De Sims 4 kan je de Sims 4 map in Mijn Documenten een andere naam geven en het spel repareren. Dit zorgt ervoor dat jouw savegames verwijderd worden (maar er is nog wel een backup van). Het aantal gespeelde uren blijft op jouw account staan.

 

- Houdt op het toetsenbord de Windows logo knop ingedrukt en druk op de letter E

- Ga naar Jouw Gebruikersnaam\Electronic Arts\De Sims 4

- Hernoem De Sims 4 naar De Sims 4 Backup

- Open Origin

- Klik met de rechtermuisknop op De sims 4 en kies voor Repareren

- Start het spel op en je begint compleet overnieuw

Jason.png
Bericht 2 van 14 (7.387 Weergaven)

Re: Opnieuw beginnen met de Sims 4

★★★★★ Novice
Hoi! Heel erg bedankt voor uw antwoord, alleen vindt ik het nog steeds ingewikkeld allemaal. Ik heb zojuist alles gedownload van de Sims 4 + pakketten en heb het spel weer geopend... Ik kwam binnen en ik zag direct welkom bij pakket dit en dit, weet u? Ik ben gelijk in mijn mappen gaan kijken naar: Electronica Arts/Sims 4 en toen zag ik dat de alle mappen er gewoon stonden. Ik heb toen een paar mappen verwijderd waar nog wat in stond: Saves met nog twee bestanden, Mods met daarin Recourse, iets van Spotlights en iets van OnlineNail (volgens mij van het pakket Aan Het Werk) verwijderd. Ik begon zo te twijfelen, dus heb de hele Sims 4 map verwijderd + dat van Electronica Arts... Ik heb in nood mijn hele computer weer gereset... Straks kom ik natuurlijk in een gloed nieuwe computer terecht en is mijn hele computer weer als nieuw, ik download dan Origin weer en natuurlijk mijn Sims 4 spel weer, is mijn Sims 4 spel zoals als nieuw? Of moet ik dan toch bestanden verwijderen en welke bestanden dan? Ik heb gisteren EA hulp gebeld en daar legden ze het me echt goed uit, ze zeiden dat het na het resetten van mijn computer het spel ook weer als nieuw was en was dat niet zo, dan moest ik Saves en Mods verwijderen... maar ik twijfel zo... Ik wil het gewoon goed hebben... Mijn computer is nu nog bezig met resetten dus zal vanavond beginnen met installeren van Origin en De Sims 4 + pakketten... Sorry, voor mijn twijfels en vragen, maar ik wil gewoon zeker weten dat ik goed opnieuw kan beginnen. Kort gezegd is: Is mijn Sims 4 spel al als nieuw na het resetten van mijn computer (omdat alle bestanden dan verwijderd worden tijdens het resetten) of moet ik na het resetten en downloaden van Origin, de Sims 4 + pakketten toch nog wat bijvoorbeeld verwijderen uit mijn bestanden. Ik hoop snel op een antwoord en alvast bedankt! Liefs!
Bericht 3 van 14 (6.736 Weergaven)
0 Kudos

Re: Opnieuw beginnen met de Sims 4

EA SPORTS FC Team

Hey @withloveiris,

 

De enige stappen die je uit hoeft te voeren zijn die staan beschreven in mijn vorige bericht. Standard smile

 

Je kunt voor de zekerheid ook de cloudopslag uitschakelen:

 

Origin > Applicatieinstellingen > Installaties en opgeslagen spellen > Cloudopslag uitzetten

 

Dit zorgt ervoor dat al jouw opgeslagen spellen weg zijn. Je kunt in De Sims 4 ook gewoon kiezen voor een nieuw spel. 

Jason.png
Bericht 4 van 14 (6.726 Weergaven)
0 Kudos

Re: Opnieuw beginnen met de Sims 4

★★★★★ Novice
Hoi,

Ik heb nog een vraagje en ik heb zojuist ook alweer wat geplaatst in het Forum en het gaat nog steeds om een schoon spel, maar even over de Cloudopslag van Origin, ik wil nogmaals mijn gegevens van mijn Sims spel helemaal weg hebben, zodat het spel weer helemaal schoon en helemaal als een nieuw gekocht Sims spel is. Moet je eerst Origin opnieuw instaleren, dan de cloudopslag uitschakelen en dan de Sims 4 opnieuw instaleren?
Bericht 5 van 14 (6.685 Weergaven)
0 Kudos

Re: Opnieuw beginnen met de Sims 4

EA SPORTS FC Team
Je kunt de cloudopslag gewoon uitzetten, je hoeft hiervoor niets opnieuw te installeren.
Jason.png
Bericht 6 van 14 (6.674 Weergaven)
0 Kudos

Re: Opnieuw beginnen met de Sims 4

★★★ Newbie

ik heb ook een vraag als je computer crasht en de sims word dus verwijderd kan je het spel dan nog op een andere computer spelen zonder dat je ervoor moet betalen

Bericht 7 van 14 (5.481 Weergaven)
0 Kudos

Re: Opnieuw beginnen met de Sims 4

EA SPORTS FC Team

@senjamaijen Wanneer je De Sims 4 code ingevoerd hebt op jouw Origin account, dan hoef je alleen maar in te loggen op de andere computer met dat Origin account en dan kan je via Origin De Sims 4 weer opnieuw downloaden en installeren via de Gamebibliotheek Standard smile

 

Je hoeft De Sims 4 dus niet opnieuw te kopen wanneer je op een andere computer wilt spelen. 

Jason.png
Bericht 8 van 14 (5.479 Weergaven)
0 Kudos

Re: Opnieuw beginnen met de Sims 4

★★★ Newbie

bedankt voor u snelle antwoord

alleen hoe waar moet ik een origin account aanmaken en moet ik dat origin ook nog downloaden

Bericht 9 van 14 (5.477 Weergaven)
0 Kudos

Re: Opnieuw beginnen met de Sims 4

EA SPORTS FC Team

Dat kan allemaal via: https://www.origin.com/irl/nl-nl/my-home

 

Via deze link kan je Origin downloaden en installeren: https://www.origin.com/irl/nl-nl/store/download

Jason.png
Bericht 10 van 14 (5.476 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help