Opgeslagen spel verdwijnt steeds als ik sims 4 opnieuw opstart.

door Suuuupdudes
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Opgeslagen spel verdwijnt steeds als ik sims 4 opnieuw opstart.

Community Manager (retired)
@xmirannx,

Ik geloof niet dat je de locatie aan kunt passen waar hij de opgeslagen bestanden neer zet. Ik geloof dat dit standaard de documenten folder is ook al zet je het spel ergens anders neer qua installeren.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 21 van 26 (244 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opgeslagen spel verdwijnt steeds als ik sims 4 opnieuw opstart.

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

@EA_NeilDat is ontzettend jammer. Maar als ik Onedrive helemaal van mijn pc heb verwijderd, dan kan de sims toch niet automatisch daar weer een opslag maken als ik het spel opnieuw installeer? Of is dit te makkelijk gedacht van mij?

Bericht 22 van 26 (242 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opgeslagen spel verdwijnt steeds als ik sims 4 opnieuw opstart.

Community Manager (retired)
Hey @xmirannx,

Ik ben helaas niet even bekend met One Drive want ik gebruik het verder zelf niet maar in principe zou je de synchronisatie stop moeten kunnen zetten voor de folder waar hij de bestanden in opslaat (de Electronic Arts/De Sims 4/Saves) of hem in het algemeen uit kunnen zetten als je verder geen gebruik maakt van One Drive.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 23 van 26 (238 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opgeslagen spel verdwijnt steeds als ik sims 4 opnieuw opstart.

[ Bewerkt ]
Champion

@xmirannx 

Sorry dat ik heel even afwezig was. Maar ik moet soms ook even wat anders doen. 🍽🎶

Het klopt dat als je OneDrive volledig uitschakelt er geen Sims 4 map meer op verschijnt. Geen enkele map van jouw computer zal dan nog een backup hebben in de cloud (dus op de OneDrive)

Als je jouw spel opnieuw installeert dan kan dat dus ook niet meer worden gesynchroniseerd. De OneDrive connectie blijft wel bestaan omdat dat een soort vaste waarde is geworden van Microsoft Windows. 

Als je je verkenner opent, Dat is de map die je eigenlijk standaard op de taakbalk hebt staan dan zie je altijd een icoontje van de OneDrive. Zelfs als je deze, net als ik hebt uitgeschakeld. Zie screenshot: 

 

Schermafbeelding 2021-05-01 200208.png 

 

Dus als je wel een kopie van de Sims 4 mappen hebt gemaakt op een USB stick of externe harde schijf kan je De Sims 4 zonder problemen opnieuw installeren. 

Als je meer wilt weten. Ik ben een nu weer gemakkelijk te bereiken.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 24 van 26 (224 Weergaven)

Re: Opgeslagen spel verdwijnt steeds als ik sims 4 opnieuw opstart.

★★★ Newbie
@Trismagistos Super! dan ga ik dat proberen. Hopelijk werkt het en anders weet ik het ook niet meer Standard smile.
Voor nu ontzettend bedankt voor je hulp en ook die van alle anderen die hebben gereageerd.

Mocht ik nog vragen hebben, dan zal ik ze zeker aan u stellen.
Bedankt!
Bericht 25 van 26 (215 Weergaven)

Re: Opgeslagen spel verdwijnt steeds als ik sims 4 opnieuw opstart.

[ Bewerkt ]
Champion

Prima @xmirannx. En ik ben gewoon een je hoor. Net als veel anderen ben ik een van de vele spelers hier en doe ik mijn best om spelers te helpen. Als er iets is vraag het gewoon.

Daarvoor is deze community!

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 26 van 26 (214 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help