Re: Opgeslagen spel verdwijnt steeds als ik sims 4 opnieuw opstart.

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Opgeslagen spel verdwijnt steeds als ik sims 4 opnieuw opstart.

★ Novice

Hallo, 

 

Ik heb sinds kort een nieuwe macbook. En was kei enthousiast dat ik de sims terug kon spelen zonder problemen. 

Maar nu heb ik gisteren een nieuw huishouden gemaakt en moest even weg dus had afgesloten. En toen ik die terug opstarten, moest ik helemaal terug opnieuw beginnen. 

Nu was dat geen probleem omdat ik nog niet aan men huis was begonnen, dus had alles opnieuw gedaan en al een deel van mijn huis en opgeslagen, 3/4 keer zelfs. 

En de sims afgesloten en nu vandaag wil ik verder werken en alles is terug weg. 

Ik heb al iets gevonden van hulp voor een windows computer. 

Maar wat moet ik nu doen op mijn macbook? 

 

Alvast bedankt! 

 

 

Bericht 1 van 26 (486 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Opgeslagen spel verdwijnt steeds als ik sims 4 opnieuw opstart.

Champion

@Suuuupdudes heb je misschien de iCloud opslag aangezet? Als dat zo is dan denk ik dat jouw spellen daar naartoe zijn verhuisd. De Sims 4 en Origin starten de Sims 4 altijd vanaf de harde schijf en gaan daar op zoek naar jouw spel voortgang. Mijn advies is om de iCloud opslag uit te schakelen. Lees deze pagina eens door:   https://support.apple.com/nl-nl/HT207689

en scroll naar het kopje: iCloud uitschakelen

Hopelijk heb je wat aan deze suggestie.

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 26 (477 Weergaven)

Alle reacties

Re: Opgeslagen spel verdwijnt steeds als ik sims 4 opnieuw opstart.

Champion

@Suuuupdudes heb je misschien de iCloud opslag aangezet? Als dat zo is dan denk ik dat jouw spellen daar naartoe zijn verhuisd. De Sims 4 en Origin starten de Sims 4 altijd vanaf de harde schijf en gaan daar op zoek naar jouw spel voortgang. Mijn advies is om de iCloud opslag uit te schakelen. Lees deze pagina eens door:   https://support.apple.com/nl-nl/HT207689

en scroll naar het kopje: iCloud uitschakelen

Hopelijk heb je wat aan deze suggestie.

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 26 (478 Weergaven)

Re: Opgeslagen spel verdwijnt steeds als ik sims 4 opnieuw opstart.

★ Novice
@Trismagistos Dankjewel voor de hulp! De Electronic arts map stond inderdaad mee op de drive. Het was nog even zoeken, maar het is gelukt!
Bericht 3 van 26 (471 Weergaven)

Re: Opgeslagen spel verdwijnt steeds als ik sims 4 opnieuw opstart.

Champion
Graag gedaan, @Suuuupdudes!

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 26 (464 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Opgeslagen spel verdwijnt steeds als ik sims 4 opnieuw opstart.

★★★★★ Expert
Omdat dit soort software vak problemen geeft met Origin als een Origin spel, dien je deze niet te gebruiken, @Suuuupdudes. Zo vermijd je ook paniek wanneer je er weer achter bent gekomen dat je creaties al weer zijn verdwenen.
De Origin cliënt, de Origin spellen en hun gegeven dienen lokaal worden bewaard en ook toegankelijk zijn voor hun.

Groetjes.
Bericht 5 van 26 (445 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opgeslagen spel verdwijnt steeds als ik sims 4 opnieuw opstart.

Community Manager (retired)
@Trismagistos,

Bedankt voor de snelle hulp! Veel plezier @Suuuupdudes !

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 26 (430 Weergaven)

Re: Opgeslagen spel verdwijnt steeds als ik sims 4 opnieuw opstart.

★★★ Newbie

Beste lezer,

 

Dit zelfde probleem heb ik met een Windows pc. The sims maakt zelf continu een map aan in mijn onedrive en hier slaat hij het spel op.

Heeft u een tip hoe ik dit kan uitschakelen zodat hij het spel saved op mijn c schijf?

 

Met vriendelijke groet,

Miranda

Bericht 7 van 26 (411 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opgeslagen spel verdwijnt steeds als ik sims 4 opnieuw opstart.

Community Manager (retired)
Hey @xmirannx,

Je zult als het goed is als je OneDrive opent moeten kunnen kiezen welke folders je wilt uploaden/synchroniseren en je zou ook moeten kunnen kiezen de mappen terug op de computer te downloaden/houden.

Het probleem met De Sims 4 ontstaat omdat hij na het spelen de opgeslagen spellen upload en lokaal dus verwijderd waardoor het spel ze niet meer kan vinden. Ze bestaan nog wel, in de cloud op One Drive.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 26 (408 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opgeslagen spel verdwijnt steeds als ik sims 4 opnieuw opstart.

★★★ Newbie

Hoi Neil,

 

Bedankt voor je snelle reactie.

Zelf ben ik niet zo thuis in de pc wereld. Ik weet dus niet zo goed waar ik de folders kan vinden en hoe ik de mappen op mijn pc zet.

Weet u hoe dit moet?

 

Met vriendelijke groet,

Miranda

Bericht 9 van 26 (406 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opgeslagen spel verdwijnt steeds als ik sims 4 opnieuw opstart.

Community Manager (retired)
@xmirannx,

Ik gebruik zelf geen OneDrive dus ik ben bang dat ik geen stap voor stap aan kan bieden maar mogelijk dat het volgende artikel helpt met het vinden van de mappen.

Link: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/kiezen-welke-onedrive-mappen-worden-gesynchroniseerd-met-...

De Sims 4 slaat alles op in de folder mijn documenten/Electronic Arts/De Sims 4/Saves dus het kan goed zijn om te kijken of je misschien de synchronisatie tussen De Electronic Arts (dus ook Sims 4) folder en OneDrive kunt verhelpen. Mogelijk moet je erna nog wel even de opgeslagen bestanden die wel al in de One Drive staan terug zetten (of dat eerst doen).

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 10 van 26 (401 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help