Re: Opgeslagen sims of kavels komen niet in bibliotheek

door Sabine16
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Opgeslagen sims of kavels komen niet in bibliotheek

★ Apprentice

Steeds als ik een huishouden of kavel opsla geeft het spel aan dat het is opgeslagen, maar het komt niet in de bibliotheek te staan. Frown

Ik weet niet precies hoe lang dit al zo is, maar wel een aardig poosje al. Misschien sinds de laatste update nu ik er zo over nadenk...

Bericht 1 van 13 (831 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Opgeslagen sims of kavels komen niet in bibliotheek

[ Bewerkt ]
Champion

@Sabine16 Ik neem aan dat je voor het antivirusprogramma gebruik maakt van de Microsoft Defender. Ik geef gelijk toe dat ik die niet zo goed ken en de instellingen daarvan worden vooral door Windows zelf beheert. Daar kan je dus weinig aan veranderen. Wat je wel zou kunnen proberen is om ook de vinkjes bij de particuliere opties van de Sims te zetten. Misschien dat daar wel een blokkade in zit. (het is in ieder geval het proberen waard, je kunt als dat niet werkt de vinkjes altijd weer uitzetten) Kijk ook voor de zekerheid even bij Origin en als je gebruik maakt van een ander startprogramma bij die applicatie en zet ook daar de vinkjes aan. Ik denk dat je daarmee meer poorten open zet voor de toegang naar de galerij. 

 

Met de opmerking niet voor iedereen zichtbaar in de galerij bedoelde ik trouwens dat de standaard instellingen van de galerij zonder aangepaste inhoud is. Je moet er dus speciaal voor kiezen om ook de aangepaste inhoud te zien. 

 

Controleer even of het na aanpassingen wel werkt. Zo niet dan ga ik ook eens wat verder vragen bij andere helpers. 

 

Heel veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 7 van 13 (789 Weergaven)

Alle reacties

Re: Opgeslagen sims of kavels komen niet in bibliotheek

Community Manager (retired)
Hey @Sabine16,

Ik heb jouw discussie even overgezet naar het Sims 4 gedeelte. Gaat dit puur om de galerij of opgeslagen huishoudens/kavels in het algemeen terwijl je speelt?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 13 (824 Weergaven)

Re: Opgeslagen sims of kavels komen niet in bibliotheek

★ Apprentice

Oh sorry, ik had niet door dat het niet in het Sims 4 gedeelte stond, bedankt.

Het gaat puur om de galerij. Als ik een nieuw spel start komt dat wel gewoon bij de speelbare huishoudens te staan. Bij de galerij geeft hij wel bij nieuws aan dat ik een nieuw huishouden of kavel heb opgeslagen, maar het komt niet in de bibliotheek te staan. Als ik ze deel komen ze wel bij de uitgelichte dingen te staan, maar niet bij mijn profiel...

Bericht 3 van 13 (816 Weergaven)

Re: Opgeslagen sims of kavels komen niet in bibliotheek

[ Bewerkt ]
Champion

@Sabine16 Dus als ik je goed begrijp kan je de huishoudens en kavels die je opslaat niet terugvinden in je eigen bibliotheek van de galerij? Zie je die huishoudens en kavels wel bij de 'in-game bibliotheek' of ontbreken ze daar ook? (Houd er rekening mee dat kavels en huishoudens met aangepaste inhoud niet in de voor iedereen zichtbare galerij worden opgenomen)

 

Maak je gebruik van antivirussoftware en hoe zit het met de instellingen daarvan? Bij sommige antivirusprogramma's zal je de instellingen moeten aanpassen om jouw creaties op te laden naar de galerij. Je ziet ze dan wel bij de 'In-game' bibliotheek maar niet in de galerij. Als je eens wilt kijken naar de firewall instellingen en ook naar de ransomware schild instellingen hopelijk kan je daarin iets aanpassen.

Als je gebruik maakt van de Avast of AVG (of hun gratis versies) kijk dan ook eens of je wat hebt aan de suggesties die je vindt in deze link: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Hoe-los-ik-dit-op-Rode-kruizen-in-mijn-galerij/m-p/10237495#M971...

Als dat niet helpt, laat het dan even weten dan kijk ik graag even verder.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 13 (811 Weergaven)

Re: Opgeslagen sims of kavels komen niet in bibliotheek

★ Apprentice

@TrismagistosDat klopt inderdaad. Ze komen niet in mijn eigen bibliotheek van de galerij. Ze komen wel in de in-game bibliotheek. Als ik een nieuw huishouden maak (ook met CC) kan ik ze daarna wel gewoon kiezen als ik een bestaand spel wil kiezen zegmaar.

Worden dingen met CC niet opgenomen in de publieke galerij? Ik heb toch wel eens dingen van mensen voorbij zien komen van anderen met daarin CC.

Ik gebruik gewoon de antivirussoftware die al op de laptop zat, van Microsoft zelf is dat dan denk ik. Waar zou ik dan iets moeten aanpassen?

 

Hartelijk bedankt voor de hulp en het meedenken alvast!

Bericht 5 van 13 (806 Weergaven)

Re: Opgeslagen sims of kavels komen niet in bibliotheek

★ Apprentice

@Trismagistos  Ik heb net even gekeken bij de firewall. Dat is Windows Defender firewall. Ik heb geklikt op 'Een app toestaan door de firewall'. Maar daar staan 3 versies van Sims 4 al aangevinkt. Er staat bij de sims 4 een vinkje bij Openbaar en bij sommige andere programma's staat een vinkje bij Particulier. (Origin staat trouwens niet bij de apps, alleen Sims 4). Verder kan ik niks vinden, maar ik heb er ook niet veel verstand van.

 

Schermafbeelding 2021-04-15 110352.png

Bericht 6 van 13 (804 Weergaven)

Re: Opgeslagen sims of kavels komen niet in bibliotheek

[ Bewerkt ]
Champion

@Sabine16 Ik neem aan dat je voor het antivirusprogramma gebruik maakt van de Microsoft Defender. Ik geef gelijk toe dat ik die niet zo goed ken en de instellingen daarvan worden vooral door Windows zelf beheert. Daar kan je dus weinig aan veranderen. Wat je wel zou kunnen proberen is om ook de vinkjes bij de particuliere opties van de Sims te zetten. Misschien dat daar wel een blokkade in zit. (het is in ieder geval het proberen waard, je kunt als dat niet werkt de vinkjes altijd weer uitzetten) Kijk ook voor de zekerheid even bij Origin en als je gebruik maakt van een ander startprogramma bij die applicatie en zet ook daar de vinkjes aan. Ik denk dat je daarmee meer poorten open zet voor de toegang naar de galerij. 

 

Met de opmerking niet voor iedereen zichtbaar in de galerij bedoelde ik trouwens dat de standaard instellingen van de galerij zonder aangepaste inhoud is. Je moet er dus speciaal voor kiezen om ook de aangepaste inhoud te zien. 

 

Controleer even of het na aanpassingen wel werkt. Zo niet dan ga ik ook eens wat verder vragen bij andere helpers. 

 

Heel veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 13 (790 Weergaven)

Re: Opgeslagen sims of kavels komen niet in bibliotheek

★ Apprentice

@Trismagistos'Met de opmerking niet voor iedereen zichtbaar in de galerij bedoelde ik trouwens dat de standaard instellingen van de galerij zonder aangepaste inhoud is. Je moet er dus speciaal voor kiezen om ook de aangepaste inhoud te zien.'

Hierin lag dus de hele simpele oplossing. Ik mep mezelf nu voor het hoofd haha!

Het vakje voor de CC stond dus inderdaad niet aangevinkt, toen ik dat aanvinkte kwamen daar gelijk al mijn gemaakte dingen tevoorschijn!

Dus niks met firewalls en virusbeveiliging, maar gewoon een niet helemaal wakkere sims speler hahahaha.

 

Super bedankt!!!

Bericht 8 van 13 (785 Weergaven)

Re: Opgeslagen sims of kavels komen niet in bibliotheek

Champion

Ach, dat niet zo wakker zijn overkomt mij zo vaak, @Sabine16. Ik heb er inmiddels wel een gewoonte van gemaakt eerst alles te controleren. Fijn dat we het samen snel konden oplossen. 

 

Heel veel plezier met spelen! 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 13 (780 Weergaven)

Re: Opgeslagen sims of kavels komen niet in bibliotheek

Community Manager (retired)
@Sabine16 @Trismagistos ,

Soms overdenken we een probleem en is het antwoord inderdaad simpeler dan we denken. Tof om te horen dat het gelukt is! Dit is iets wat ook snel over het hoofd te zien is.

Veel speelplezier!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 10 van 13 (769 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help