Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Re: Nieuw origin account, oude code sims 4 werkt niet meer

door DarkBanishing
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Nieuw origin account, oude code sims 4 werkt niet meer

★★★ Newbie

Hoi!

Laatst heb ik een nieuw Origin account aangemaakt aangezien mijn oude het niet meer deed. Hierna wou ik de Sims 4 spelen maar nu werkt de oude code niet meer aangezien deze al in gebruik is (bij mijn oude account). Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?

Groetjes

Bericht 1 van 2 (571 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Dag @MariekeLLL

Contacteer een Nederlandstalige game advisor via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Je kunt daar voor "Gebeld Worden" kiezen of je kan zelf telefonisch contact met ze opnemen via dit telefoonnummer:

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

I don't work for EA. If a post solved your problem, please accept it as a solution and grant XP.

There must be both dark and light. I will do what I must to keep the balance, as the balance is what holds all life. There is no good without evil, but evil must not be allowed to flourish. There is passion, yet peace; serenity, yet emotion; chaos, yet order. I am a wielder of the flame; a champion of balance. I am a guardian of life. I am a Gray Jedi.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (639 Weergaven)

Alle reacties

Dag @MariekeLLL

Contacteer een Nederlandstalige game advisor via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Je kunt daar voor "Gebeld Worden" kiezen of je kan zelf telefonisch contact met ze opnemen via dit telefoonnummer:

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

I don't work for EA. If a post solved your problem, please accept it as a solution and grant XP.

There must be both dark and light. I will do what I must to keep the balance, as the balance is what holds all life. There is no good without evil, but evil must not be allowed to flourish. There is passion, yet peace; serenity, yet emotion; chaos, yet order. I am a wielder of the flame; a champion of balance. I am a guardian of life. I am a Gray Jedi.
Bericht 2 van 2 (640 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help