[Nieuw] - Een nieuwe spel mogelijkheid en beloning na de update van 21 januari

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

[Nieuw] - Een nieuwe spel mogelijkheid en beloning na de update van 21 januari

[ Bewerkt ]
Champion

Er zijn na de patchupdate van 21 januari een paar nieuwe onderdelen waar je veel plezier aan kan gaan beleven in De Sims 4. Een ervan is de dynamische verlichting van je toetsenbord als je tenminste een Razer Chroma effect hebt ingesteld. Dat betekent dat als je Razer toetsenbord hebt dat de emoties van de Sim waar je mee speelt wordt vertaald in de kleur op het toetsenbord. Is je Sim geconcentreerd dan is je toetsenbord paars. Is je Sim energiek dan is je toetsenbord geel, boos rood enzovoorts. Die kleuren zullen zeker van pas komen als je het nieuwe pakket 'Paranormaal' aanschaft er komen dan waarschijnlijk ook nog een paar kleuren bij! Angst zal zeker een nieuwe kleur gaan geven. Als je die instelling wilt kiezen kan je dat binnen de spelopties aanvinken. Lees er meer over in deze link: Update: 21/1/2021 (ea.com)

 

 

Schermafbeelding 2021-01-22 113834.png

 

Daarnaast kan je ook een nieuwe beloning voor je Sim kopen 'Dapper'. Deze beloning zal erg handig zijn bij het jagen op alles wat maar enigszins paranormaal is. Zie screenshot. Ik heb begrepen dat je er goed aan doet om zelfs Vladislaus Straud deze beloning te geven. 😱

 

Schermafbeelding 2021-01-22 114009.png

 

Op vrijdagavond om 20:00 uur is er een livestream over het nieuwe pakket ' Paranormaal'. Deze is in het Engels te volgen op YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=J1ysyiR50G4&ab_channel=TheSims 

Ik ga hem zeker volgen als je vragen hebt kan je ze ook op Answers HQ stellen.

 

Veel plezier met spelen. 😉

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 1 van 3 (338 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: [Nieuw] - Een nieuwe spel mogelijkheid en beloning na de update van 21 janua

Champion

@saltypeach18 Je bent niet de enige die er last van heeft! Er zijn al twee forum draadjes hierover aangemaakt. https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Bug-Verlichting-is-verdwenen/m-p/10002892#M8774. Misschien kan je wat met het antwoord dat ik daar heb gegeven? Als je geen gebruik maakt van aangepaste inhoud (dus custom content of modificaties) dan zou je eens kunnen kijken of een reparatie van je spel in Origin kan helpen. Klik daarvoor in de spelbibliotheek van Origin met je rechtermuisknop op de tegel van De Sims 4 en kies in het dropdown menu de optie repareren. Hopelijk lukt het dan wel.

 

Veel plezier met spelen. 😉

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (299 Weergaven)

Alle reacties

Re: [Nieuw] - Een nieuwe spel mogelijkheid en beloning na de update van 21 janua

★★★ Newbie

Sinds deze update zijn alle lampen verdwenen, ik kan ze wel plaatsen maar dan verdwijnen ze gelijk weer, er is dus ook geen licht. Ook zijn er jacuzzi's en kampvuren verdwenen. Ik probeerde net mijn sims te laden maar de sims zelf en de tereinen laden niet, dan zijn alles meubels verdwenen. Ik kan ook geen restaurants of andere gebouwen plaatsen in het spel wat voor de update wel gewoon kon. Wat nu?

 

 

Bericht 2 van 3 (303 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Nieuw] - Een nieuwe spel mogelijkheid en beloning na de update van 21 janua

Champion

@saltypeach18 Je bent niet de enige die er last van heeft! Er zijn al twee forum draadjes hierover aangemaakt. https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Bug-Verlichting-is-verdwenen/m-p/10002892#M8774. Misschien kan je wat met het antwoord dat ik daar heb gegeven? Als je geen gebruik maakt van aangepaste inhoud (dus custom content of modificaties) dan zou je eens kunnen kijken of een reparatie van je spel in Origin kan helpen. Klik daarvoor in de spelbibliotheek van Origin met je rechtermuisknop op de tegel van De Sims 4 en kies in het dropdown menu de optie repareren. Hopelijk lukt het dan wel.

 

Veel plezier met spelen. 😉

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (300 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help