Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

[ Bewerkt ]
★ Apprentice
Hoi allemaal,
 
Vandaag heb ik 2 uitbreidingspakketten gekocht (Sims 4 Honden en Katten & Sims 4 Word Beroemd) daarnaast ook een accessoire pakket gekocht (Wasgoed). Allemaal via Origin zelf. Ik heb een bevestiging en de betaling is voltooid. In Origin zie ik dat ik ze in bezit heb en in de Sims 4 game zie ik ook dat ik ze in bezit heb. Echter kan ik ze niet downloaden. Als ik op de download knop klik gebeurd er niks. 
 
Ik heb alles al geprobeerd, m'n cache gelegd (meerde malen), uitgelogd en weer ingelogd, laptop opnieuw opgestart, Origin verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Sims4 game gerepareerd. Tot slot Sims 4 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, alleen nu kan ik geen enkel uitbreidingspakket  meer downloaden en doet alleen de basis game het. HOE LOS IK DIT OP? 
 
Ik speel op een Mac en reeds gekocht:
Sims 4 Word beroemd & Sims 4 Honden en Katten + Wasgoed
 
Dit had ik al in bezit en werkte tot nu toe ook goed:
Sims 4: Ecologisch Leven - Beleef het Samen - Eiland leven - Jaargetijden - Stedelijk Leven - Studentenleven - Vampieren - Klein Wonen
 
Bij voorbaat heel veel dank
Bericht 1 van 47 (1.569 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

Champion
@EA_Jason Dank je! Ik kreeg ook net bericht dat als je gebruik maakt van de technische preview versie je ook even terug kan stappen naar de 'gewone' Origin versie.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 27 van 47 (2.124 Weergaven)

Alle reacties
Highlighted

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

Champion
@LSNMN Heb je al geprobeerd om te spelen of krijg je dan de melding dat Origin of De Sims jouw nieuwe pakketen aan het laden is?
Soms kan het even duren voordat je de pakketten ook werkelijk kunt downloaden.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 47 (1.563 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

★ Apprentice

@Trismagistos Ik heb geprobeerd om te spelen en krijg dan de melding dat ze op de achtergrond worden gedownload. De nieuwe pakketten kunnen misschien langer duren, maar dat verklaard niet waarom pakketten die ik al heb sinds dat ze uitgekomen zijn, niet willen downloaden. Ik heb ze al gespeeld en nu werken ze niet. Dus vraag ik me af hoe ik dit oplos.

Bericht 3 van 47 (1.561 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

Champion
@LSNMN Als je met een Windows computer werkt kan je naar de task manager gaan en kijken welke processen er op dit moment veel capaciteit vragen.

Klik daarvoor met de rechtemuisknop op het windows icon linksonder in en kies voor taakbeheer. Klik op details om de processen te bekijken. Als je daar ziet dat Origin veel geheugen en schijf ruimte gebruikt, weet je dat die processen gaande zijn maar niet zichtbaar worden in de gebruikte ramen.

Hoe meer pakketten je hebt hoe langer het kan duren. E.e.a. is ook afhankelijk van de internet snelheid (die kan verschillen per tijdstip per provider) en of er in huis meerdere gebruikers zijn. Zeker als je met meerdere personen in een huishouden gebruik maakt een niet bedrade verbinding kan het downloaden vertraging op lopen.

Houd er ook rekening mee dat er door de internet verbinding Master browser computers kunnen worden aangewezen. Als jouw computer dat niet is dan zal je moeten wachten tot de andere computer geen gebruik meer maakt van het internet.

Hopelijk heb je wat aan deze informatie. Vaak helpt het om gewoon nog een keer te proberen.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 47 (1.561 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

★ Apprentice

Zoals ik in mijn originele bericht zei, gebruik ik een Mac.

Dus aan het antwoord over de Windows heb ik helaas niet zoveel.

 

En mijn internet in huis is inderdaad niet snel. Zeker in quarantaine niet. Dus als ik je goed begrijp kan het komen doordat ik alles opnieuw geinstalleerd heb het downloaden van het internet naar mijn game langer duurt door de trage internet verbinding? Moet ik hiervoor mijn origin open laten staan? En gewoon laten draaien? @Trismagistos tevens is mijn Macbook de enige computer die op dit moment gebruikt word.

Bericht 5 van 47 (1.561 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

Champion
@LSNMN Excuses voor mij ondoordachtheid. Uit een soort automatisme gaf ik de antwoorden voor de Windows computers omdat die toch nog het meest gangbaar blijken. Zelf werk ik ook met Windows en moet altijd even schakelen naar de info over de Mac.

Bij de Mac geldt wel ook dat er een probleem kan zijn met de Origin versies. Het advies om bij het downloaden en installeren eigenlijk alleen maar gebruik te maken van Safari. Het blijkt dat chrome niet alle onderdelen meeneemt.
Ik hoop dat je de Origin versie ook via de Safari browser hebt gedownload en geïnstalleerd.
Anders raad ik je aan om de huidige Origin versie te verwijderen en de nieuwe via Safari te laden.

Ik kan je voor de algemene informatie wel doorverwijzen naar de Engelstalige pagina: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-Mac/READ-FIRST-Origin-Troubleshooting-and-Information/m-p...

En ook heeft Bluebelleflora, een van de Hero's op het platform een website met uitgebreide instructies. Meestal raadpleeg ik haar informatie dus zal ik je ook naar die pagina doorverwijzen. Hopelijk heb je daar meer aan: https://bluebellflora.com/how-to-install-the-sims-4-on-a-mac/
Nogmaals excuses voor de verkeerde verwijzingen.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 47 (1.552 Weergaven)

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

★ Apprentice

Bedankt, ik ga dat even proberen want de laatste keer heb ik hem via chrome gedownload, nu hoop ik heel hard dat dat het is! @Trismagistos 

Bericht 7 van 47 (1.549 Weergaven)

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

★ Apprentice

@Trismagistos tot nu toe heeft het nog niet gewerkt. Ik ben een beetje ten einde raad mede omdat ik de de Sims 4 vannochtend nog zonder problemen heb gespeeld.  Zijn er nog andere dingen die ik kan doen? Heb de installatie van de site die je voorstelde gedaan, maar helpt ook niet Frown

Bericht 8 van 47 (1.542 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

Champion
@LSNMN Ik ga het straks eens in een groepje van helpers aanbrengen misschien dat zij mij een oplossing kunnen aandragen. Echter dat is een internationale groep dus dat kan even duren. met een beetje geluk heb ik morgenavond een reactie. Maar of dat ook de oplossing zal zijn dat durf ik niet te garanderen. Ik kom er zeker nog op terug.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 47 (1.529 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen downloaden uitbreidingspakket

★★★ Novice
@LSNMN Ik heb echt precies hetzelfde probleem.. misschien ook door die black friday aanbiedingen, ik hoop ook op een oplossing!
Bericht 10 van 47 (1.519 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help