Re: Niet afrekenen

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Niet afrekenen

★★★ Newbie

Als ik mijn bestelling wil afrekenen geeft hij telkens een fout melding. Ook op de Origin site kan ik niet afrekenen. Kom niet in het scherm om af te rekenen. Als ik op afrekenen klik krijg ik een foutmelding

Bericht 1 van 8 (314 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet afrekenen

★★★★★ Expert
Dit onderwerp zal beter hier thuishoren: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/origin-nl Onder de forumtak van de technische problemen van Origin.


Welke foutmelding zie je dan, @xxjoelle? Kan je hiervan een schermafdruk maken, opslaan als een afbeeldingsbestandstype en toevoegen als een bijlagen bij je reactie?
Controleer je gegevens nog eens goed, want een kleine fout kan al genoeg zijn.
Mocht het niet lukken via de Origin cliënt, probeer het dan via de website van Origin.
Gebruik een computer met een bijgewerkte webbrowser en bekabelde internetverbinding. Mogelijk dien je beveiligingssoftware (tijdelijk) uitschakelen.
Rekening mee houden dat, kinderaccounts geen toegang hebben tot online functies, waaronder het kopen via Origin niet mogelijk is. Je zal het product in een (online) winkel moeten gaan kopen, waar je dan diens productcode kan verzilveren / registreren op jouw kinderaccount.
Als de betalingsmethode niet werkt, dan zal je een andere moeten gebruiken.

Groetjes.
Bericht 2 van 8 (306 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet afrekenen

Champion

@xxjoelle Dit probleem komt vaker voor als je via het hoofdmenu van De Sims 4 iets wilt bestellen of afrekenen. De vraag is dus of je dat via die weg hebt geprobeerd? Heb je al eens geprobeerd om via het origin programma de bestelling te plaatsen? Zo nee, dan raad ik je aan om het via die methode eens te proberen. Houd er rekening mee dat je soms wat langer moet wachten voordat je het spel via Origin kunt downloaden en dat het soms ook wat langer duurt dat de betaling rond komt. Soms duurt het wel tot 36 uur. Hopelijk gaat het voor jou wel wat sneller.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 8 (302 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet afrekenen

★★★ Newbie

Deze melding krijg ik

Bericht 4 van 8 (294 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet afrekenen

Champion

@xxjoelle Heb je de Origin App via chrome gedownload? Zo Ja dan is het verstandig de app volledig te verwijderen en opnieuw te downloaden via Safari. Zorg er dan ook voor dat je de technische preview van de Origin versie uitzet in het applicatie beheer. 

 

Op jouw Apple toolbar zie ik dat je ook gebruik maakt van Steam. Als je De Sims 4 eerder hebt aangeschaft via Steam dan denk ik dat je de (overige) uitbreidingspakketten ook via Steam zult moeten kopen. Je kan eventueel aan de helpdesk vragen of ze je kunnen helpen.

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 8 (286 Weergaven)

Re: Niet afrekenen

★★★ Newbie
@Trismagistos Bedankt voor je snelle antwoord. Ik ga het via safari proberen! Steam had ik eerst gedownload en de Sims 4 aangeschaft alleen bleek die voor windows apparaten te zijn en kan ik daar geen Sims 4 voor de MacBook Air vinden.
Bericht 6 van 8 (281 Weergaven)

Re: Niet afrekenen

★★★★★ Expert
Voor jouw gebruikte platform, dien je de Origin te gebruiken om De Sims 4 te kunnen kopen, downloaden en installeren, @xxjoelle.
Je platform staat niet vermeld op de Steam webpagina, dus deze wordt niet ondersteund. Heb je geprobeerd om je geld terug te vragen?
Om software te downloaden via de webbrowser, zal je de standaard aanwezige moeten gebruiken.

Groetjes.
Bericht 7 van 8 (252 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet afrekenen

Community Manager (retired)
Hey @xxjoelle,

Is het gelukt na deze stappen of blijft hij de foutmelding geven? Zo ja, kan het het ook waard zijn het via de website aan te schaffen. Als je dit doet, zorg er dan wel voor dat je op het juiste account aangemeld bent want dat is waar de aanschaf op komt te staan.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 8 (234 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help