Negatief huishoudkapitaal

door ChrissHelenaa
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Negatief huishoudkapitaal

★★★ Newbie

Hallo!

 

Ik ben een nieuw spel gestart. Bij het zoeken naar een kavel kwam ik er achter dat mijn gezin een negatief huishoudkapitaal heeft van - 36.000. Hierdoor kom ik niet meer verder. Ik kan geen enkele kavel kopen, ik kan niet intrekken bij een ander gezin en ook de cheats werken niet. 

Is hier een oplossing voor? Of heb ik nu 2 uur gespeeld (een gezin gecreëerd) en kan ik nu weer helemaal opnieuw beginnen?

 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjess

Bericht 1 van 5 (398 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Negatief huishoudkapitaal

★★★★★ Expert
Als het ook niet te verder helpen is met de geld-cheatcodes, dan zal je toch eens kijken of het met een nieuw of ander Sim / huishouden ook voorkomt, @ChrissHelenaa.
Je kan niet meer geld uitgeven dan er binnenkomt.
Wellicht kan je nog het spel opslaan.
Mocht je soms aangepast inhoud gebruiken, dan zal je deze allemaal eens moeten verwijderen. Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt en controleer of deze is bijgewerkt.

Groetjes.
Bericht 2 van 5 (392 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Negatief huishoudkapitaal

★★★ Newbie

Thanks voor je reactie!

Cheats werken allemaal niet. Ook het toevoegen aan een ander huishouden kan niet. 

Uiteindelijk met een ander gezin een nieuw spel gestart, hier deed hij het niet, enkel met dit gezin. Ik heb uiteindelijk dit gezin erin geplaatst na het plaatsen van een ander gezin, toen deed hij het wel. Heeeeel bijzonder.

Bericht 3 van 5 (383 Weergaven)

Re: Negatief huishoudkapitaal

Champion

@ChrissHelenaa Heb je het gezin soms gedownload uit de galerij? Want in de galerij worden soms gezinnen geplaatst die via de cheat 'freerealestate on' in luxe huizen worden geplaatst zodra je deze dan weer in een normaal spel plaatst kunnen ze te maken krijgen met grote schulden. Dit kan ook gebeurden als je huishoudens splitst en ze berooid in een luxe villa achterlaat. De geld cheats werken dan vaak ook niet en er wordt aangeraden het spel niet eerder op te slaan dan dat je de workaround hebt gebruikt. (zie de link)

Eigenlijk is het een oude en bekende bug. En, formeel staat er op de Engelstalige forum pagina nog steeds een bug rapport open. Er is wel een oplossing (workaround) voor bedacht. Die kan je ook in die draad vinden onder #6  https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-Sims-downloaded-from-my-gallery-catalog-do-not-have-enoug...

 

Gelukkig heb je het op jouw manier weten op te lossen.

 

Heel veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 5 (379 Weergaven)

Re: Negatief huishoudkapitaal

Community Manager (retired)
Hey @ChrissHelenaa,

Blij om te horen dat je zo via via ze een plekje hebt kunnen geven!

Bedankt voor het inzicht @Trismagistos , dit is erg nuttig!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 5 (361 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help