Re: Na update werkt cc niet meer

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Na update werkt cc niet meer

★★★★★ Novice

Na de update werkt mijn cc niet meer. Zodra ik het inschakel en daarna opnieuw het spel start, staat het er niet in en moet ik het weer inschakelen. Hoe krijg ik mijn cc weer in mijn spel zodat het wel werkt??

Bericht 1 van 5 (853 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Na update werkt cc niet meer

★★★★★ Expert
In algemeen wordt aangepaste inhoud hier niet ondersteund, @angelaa-04. Wil je deze toch gebruik is op eigen risico en zorgen dat ze geschikt zijn voor de huidige versie van De Sims 4.
Test stuk voor stuk welke de boosdoeners zijn.
Mocht dat niet lukken dat zal je ze moeten weglaten.
Als je problemen ondervind, dan zal je de meestal bijgesloten documentatie eens moeten doornemen of contact opnemen met hun maker.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (850 Weergaven)

Alle reacties

Re: Na update werkt cc niet meer

★★★★★ Expert
In algemeen wordt aangepaste inhoud hier niet ondersteund, @angelaa-04. Wil je deze toch gebruik is op eigen risico en zorgen dat ze geschikt zijn voor de huidige versie van De Sims 4.
Test stuk voor stuk welke de boosdoeners zijn.
Mocht dat niet lukken dat zal je ze moeten weglaten.
Als je problemen ondervind, dan zal je de meestal bijgesloten documentatie eens moeten doornemen of contact opnemen met hun maker.

Groetjes.
Bericht 2 van 5 (851 Weergaven)

Re: Na update werkt cc niet meer

★★★★★ Novice

Thanks voor je antwoord! :-)

Bericht 3 van 5 (846 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Na update werkt cc niet meer

[ Bewerkt ]
Champion

@angelaa-04Als je de cc niet meer werkt, doe je er verstandig aan om in ieder geval het bestand 'localthumbcache.package' te verwijderen uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. Daar blijven de restanten van oude cc vaak in hangen. Zodra je De Sims 4 opnieuw start, maakt het spel een nieuwe 'schone' versie van die 'localthumbcache.package' aan.

Je zal regelmatig cc en modificaties moeten updaten. Zeker als er een update van De Sims 4 is geweest.
Het is vrij eenvoudig om testen of er geen fouten in zitten. Dat hoef je zeker niet stuk voor stuk of één voor één te doen. Er zijn heel goede handleidingen te vinden voor dat testen.
Hier vind je een heel uitgebreide handleiding die SimLibby ooit plaatste op het Sims Forum: https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/770596/downloaden-voor-de-sims-4-custom-content-cc-en-mo....
Kijk voor jouw situatie even bij de 50% methode. Door gebruikers van aangepaste inhoud  (custom content en modificaties) een veel gebruikte en heel goede methode.


Veel succes en veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 5 (838 Weergaven)

Re: Na update werkt cc niet meer

★★★★★ Expert

Fijn dat het weer werkt voor jou, @angelaa-04.
Bericht 5 van 5 (749 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help