Re: [NIEUW] - Onthulling van de Kits!

door Fleurtjes
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

[NIEUW] - Onthulling van de Kits!

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)
Hey Simmers,
 
Neil hier met een nieuwe update voor De Sims 4!
 
Gisteren is er een nieuwe aankondiging gemaakt op de livestream en na de aankondiging van de stapelbedden zijn dit keer de Kits onthuld! Sommigen hadden al een idee maar ze zijn dan toch eindelijk officieel onthuld. Kits zijn minicollecties van content gemaakt om jouw manier van spelen meer keuzes te geven—en meer manieren om met het leven te spelen!
 

 
Meer informatie over de kits kun je hier vinden .
 
De livestream is tijdelijk hier vinden en laat de nieuwe kits in actie zien zodat je gelijk een goed beeld krijgt van wat er in zo'n kit zit (wel alleen in het Engels).
 

 
Kijken jullie uit naar de Kits, vind je het helemaal niks of denk je dat het cool is liggende aan het onderwerp en de content?
 
Laat het ons weten!
 
Sul sul,
 
- EA_Neil
Neil.png
Bericht 1 van 13 (420 Weergaven)

Re: [NIEUW] - Onthulling van de Kits!

[ Bewerkt ]
Champion

@EA_NeilHeel gaaf om nu ook met stof en stofzuigers aan het werk te gaan. Ook de nieuwe levensdoelen en de andere speleffecten zijn grappig om mee te spelen. Natuurlijk, heb ik nog lang niet alles ontdekt maar de boosts die mijn Sims krijgen van een stofvrije omgeving werkt zeker inspirerend.

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 13 (412 Weergaven)

Re: [NIEUW] - Onthulling van de Kits!

Community Manager (retired)
@Trismagistos

Ik ben bang dat ik die Stofkonijntjes iets te schattig vind...

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 13 (418 Weergaven)

Re: [NIEUW] - Onthulling van de Kits!

Champion
@EA_Neil Ik heb het niet zo op met die🐇. Ben al stevig aan het stofzuigen. Beetje OCD kan geen kwaad in mijn geval 🤧

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 13 (410 Weergaven)

Re: [NIEUW] - Onthulling van de Kits!

★★★ Newbie

ik vindt ze wel top en heb er ook 2 besteld,de stof kit en keuken kit.

alleen heb ik een probleem,ze zijn betaald maar niet gedownload.

wat kan ik het beste doen nu?

Bericht 5 van 13 (350 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [NIEUW] - Onthulling van de Kits!

Champion
@veertje1980 soms kan het tot wel 36 uur duren voordat je ze kunt downloaden. Ik zou nog even geduld hebben. Het is ook heel druk in het weekend met online transacties. Als je na 36 uur nog steeds niets kunt downloaden moet je zeker asn de bel trekken.
Voor straks veel plezier met spelen 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 13 (348 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: [NIEUW] - Onthulling van de Kits!

★★★★★ Newbie

Hey Hey,

 

Ik heb alle drie de kits gekocht, maar ik ben eigenlijk niet tevreden over de "Bust the dust" kit en ik ben niet de enigste. O.a. doordat het stof super snel spawned en de enige manier om dat een beetje te nerven is door middel van Mods. Ik vind eigenlijk dat EA dit moet fixen en vroeg me af of ze dat gaan doen en of ze al een officieel bericht hebben gewijd aan dit probleem. Ik heb hier 5 euro voor betaald en dan wil ik toch wel een goed werkend iets daarvoor krijgen. 

 

Groetjes!

Bericht 7 van 13 (311 Weergaven)

Re: [NIEUW] - Onthulling van de Kits!

Champion

@Fleurtjes Als het goed is wordt hier aan gewerkt. Van andere helpers die dichterbij het vuur zitten begreep ik dat er waarschijnlijk bij de eerst volgende patchupdate (eind maart/begin april) een aanpassing komt in het stofniveau of de manier waarop het kan worden verwijderd. Je kan ook overwegen om de robot stofzuiger aan te schaffen en die het werk voor je te laten doen. Maar stof kan ook geld opleveren. Stop de stofkonijntjes in je inventaris en vandaaruit kan je ze verkopen.

 

Het gebruik van mods brengt wel een risico met zich mee dus houdt deze zeker up to date. Als er straks weer een patchupdate komt dan kan het zomaar gebeuren dat juist de mod die je hiervoor hebt gedownload, echt roet in het eten gooit.

 

Veel plezier met spelen.  😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 13 (308 Weergaven)

Re: [NIEUW] - Onthulling van de Kits!

★★★★★ Newbie

Dankjewel voor je antwoord! Zodra er een update is dan doe ik de mod uiteraard weg Standard smile. Ik had de robotstofzuiger uit de huisdieren uitbreiding al geprobeerd, maar die haalt de stof niet weg bij mij Frown.  Ik kan het nog een keer proberen. 
Sowieso fijn om te horen dat ze er wel mee bezig zijn. Thanks! 

Bericht 9 van 13 (304 Weergaven)

Re: [NIEUW] - Onthulling van de Kits!

Champion
@Fleurtjes als je sims een beetje handig zijn dan raad ik je aan om die robot stofzuiger op te waarderen door hem alle verbeteringen te geven die je kan geven. Deze stofzuigers zal je daarna wel zelf door je Sim moeten laten starten.
Nog wel een tip! Kijk uit met sommige karaktereigenschappen van katten...
Er zijn gevallen bekend van ernstig letsel aan de stofzuiger. Maar soms ook kunnen sommige katten er ernstig letsel door oplopen. Een bezoekje aan de dierenarts is dan het minst erge...

Veel plezier met spelen 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 13 (297 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help